Zamknij
Prosto z rynku - Event PR info

„Złap oddech” – Electrolux rozdaje czyste powietrze

Nowy User, 2017-02-28 17:37:38

W ramach akcji ambientowej rozdano aż 2 tysiące puszek z czystym powietrzem. Jej celem było zwrócenie uwagi na problem smogu w Warszawie. Pomysł na samą akcję powstał spontanicznie, jako odpowiedź na coraz częstsze alarmy smogowe i pojawiające się informacje o drastycznym przekroczeniu norm zanieczyszczenia powietrza.


„Złap oddech” to jedna z wielu aktywności jakie Electrolux podejmuje na rzecz edukowania o istocie jakości powietrza, którym oddychamy. W 2016 roku Electrolux był partnerem wydarzenia Smogathon, któremu przyświecała idea walki ze smogiem z pomocą technologii. W ramach kampanii „Zdrowy Dom 3D” marka Electrolux promuje rozwiązanie Full 3D Home Cleaning System, które pomaga dbać o dom w trzech jego wymiarach - czystej podłogi, czystego powietrza i czystych zakamarków. Stała komunikacja obejmuje działania marketingowe i public relations.


Za koncepcję i realizację akcji „Złap oddech” odpowiedzialna była agencja reklamowa Feno.


Link do filmu „Złap oddech”: https://www.facebook.com/electroluxpolska/videos/1334150116627934/. Więcej informacji: newsroom.electrolux.com/pl, electrolux.pl lub facebook.com/electroluxpl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...