Zamknij
Nowości - AGD

Z Łowicza prosto w Alpy

Witold Sokołowski, 2006-10-05 00:00:00

Pod hasłem „Wczasy w Alpach” 1 października rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży mleka UHT marki łowickie w kart. Akcja jest związana z rocznicą 100 – lecia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu i potrwa do końca stycznia 2007 roku. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży mleka łowickiego w opakowaniach kartonowych. Za realizację odpowiedzialna jest agencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS.

W ramach akcji agencja DATA SOLUTIONS przygotowała loterię promocyjną, w której uczestnicy mogą wygrać wyjazd do ekskluzywnego hotelu w Alpach. Dodatkowo do wygrania jest sprzęt narciarski marki HEAD oraz płyty z muzyką. Aby wziąć udział w promocji należy wysłać 10 kuponów z opakowań mleka UHT łowickie objętych promocją.

Promocja sprzedaży komunikowana będzie na opakowaniach, przez stronę www.mleczarnia.lowicz.pl oraz poprzez ulotki informacyjne. Promocji towarzyszyć będą ekspozycje sprzedażowe w placówkach kanału nowoczesnego.


Informacje o promocji zostaną również zamieszczone na stoiskach firmowych na targach POLAGRA i MLEKO-EXPO. Agencja DATA SOLUTIONS odpowiedzialna jest za pozyskanie zgody z Ministerstwa Finansów, obsługę loterii „Wczasy w Alpach” - obsługę zgłoszeń w akcji oraz wysyłkę nagród.

Polska jest czwartym, co do wielkości producentem mleka w Unii Europejskiej i szóstym w Europie (z uwzględnieniem Rosji).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...