Zamknij
Prosto z rynku - E-mailing info

Yamaha Music Europe dołącza do grona klientów optivo

Witold Sokołowski, 2016-06-14 18:58:19

Od niedawna, dzięki platformie optivo® broadmail, Yamaha wysyła newslettery do klientów z segmentu B2B i B2C. W wiadomościach informuje subskrybentów o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach – wszystko to w pięciu wersjach językowych (angielskiej, niemieckiej, francuskiej, hiszpańskiej i włoskiej). Wiadomości tworzone są na jednym głównym szablonie, a następnie odpowiednio segmentowane według wersji językowej i rozsyłane do bazy subskrybentów. Dzięki możliwości personalizacji, którą oferuje optivo® broadmail, klienci Yamaha mogą dostawać komunikaty spersonalizowane pod kątem konkretnego użytkownika.


Nowy layout newsletterów, zgodny z komunikacją wizualną marki, to wynik współpracy konsultantów optivo i firmy Yamaha. Konsultanci optivo stworzyli szablon przy pomocy Template-Kit – kreatora szablonów wiadomości, oferowanego przez firmę. Wiele uwagi poświęcono dopasowaniu wizualnej strony nowej komunikacji do już istniejącego wizerunku marki.


Dodatkowo, zespół consultingowy optivo czuwał nad wdrożeniem i wysyłką komunikacji. Jako część projektu, przygotowano również nowe formularze zapisu do newslettera, uwzględniając pozyskanie zgody na ich otrzymywanie metodą double opt-in, czyli podwójnej zgody. Odświeżono też strony z podziękowaniem za zapis. Cały projekt zrealizowano z myślą o użytkownikach mobilnych, którzy mogą odbierać wiadomości na ekranach swoich smartfonów i tabletów.


Yamaha zaufała optivo® broadmail przede wszystkim ze względu na zaawansowane procedury zabezpieczające. Bezpieczeństwo danych zapewnia wieloetapowy proces, który daje maksimum ochrony prywatności – potwierdza to międzynarodowy certyfikat ISO 27001.


Jean-Philippe Wildeisen, Manager Customer Solutions Division Yamaha Music Europe GmbH jest bardzo zadowolony ze współpracy z optivo: „Targetowana komunikacja, którą regularnie dostarczamy naszym klientom ma dla nas ogromną wartość. To, co nas przekonało do nawiązania współpracy to, poza względami bezpieczeństwa, przejrzysty i efektywny system zarządzania komunikacją e-mail marketingową. Dzięki optivo mamy dostęp do najnowszych technologii i pewność ciągłego rozwoju. Wyniki pierwszych kampanii pokazują, że współpraca z optivo to dobra decyzja”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...