Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

XI FORUM MAREKTINGU "BIG DATA MARKETING, INŻYNIERIA DANYCH, AUTOMATYZACJA MARKETINGU, RAFINACJA BIG DATA"

Witold Sokołowski, 2017-03-28 00:49:51

Analityka Big Data jest jedną z podstaw marketingu w sieci – ale jednocześnie jest dziedziną na tyle młodą, że warto przekazywać o niej informacje, zarówno te o podstawach teoretycznych, jak i praktyce stosowania. Big Data uławia dotarcie do właściwego konsumenta z przekazem informacji dopasowanym do jego deklarowanych zainteresowań.


W programie Forum:



  • Jak wykorzystać potencjał Big Data. - Grzegorz Błażewicz, (Prezes Zarządu SALESmanago)

  • Big Data w praktyce. - Beata Banaś, (Marketing Manager EMEA, Sociomantic), Marek Kemnitz, (Sales Director CEE w Sociomantic)

  • Rafinacja Big Data. Dane źródłowe, procedury i wyniki. - Prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek, (Uniwersytet Warszawski)

  • Big Data konicznością współczesnego marketingu. - dr inż. Magdalena Graczyk-Kucharska, (Wydział Inżynierii Zarządzania, Politechnika Poznańska)

  • Przegląd zastosowań biznesowych Big Data. - dr Wojciech Kurowski, (Instytut Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa)

  • Big Data a regulacje prawne. - Mec. dr Arwid Mednis, (Wierzbowski Eversheds Sutherland)


Szczegółowy PROGRAM Forum: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/index.php


Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/fm/formularz_pr10.php.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...