Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Wystartował TapOn – system programów lojalnościowych

09Grudzień2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: TapOn, programy lojalnościowe

Wystartował TapOn – pierwszy w Polsce system do tworzenia programów lojalnościowych i promocji, który pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz prowadzić badania opinii klientów. TapOn jest skierowany do małych i średnich firm handlowo-usługowych oraz dużych sieci franczyzowych.

System TapOn to pierwsze w Polsce tak kompleksowe rozwiązanie, które oferuje firmom możliwość prowadzenia programów lojalnościowych i promocji w ramach jednej platformy elektronicznej. Dzięki temu przedsiębiorcy z różnych branż mogą oferować klientom wspólną kartę lojalnościową. W efekcie koszty prowadzenia działań są zdecydowanie niższe, a także znacząco rośnie wygoda klientów. Jedna karta umożliwia i zachęca m.in. do zbierania punktów lub wirtualnych stempli w wielu programach lojalnościowych. Ułatwia to aplikacja w telefonie komórkowym, która stanowi odpowiednik karty z pełną funkcjonalnością konta użytkownika.

System TapOn to zestaw aplikacji, które zapewniają komunikację pomiędzy biznesem a użytkownikiem. Rozwiązanie pozwala premiować klientów za wartość zakupów lub nabywanie konkretnych produktów, ale również za polecanie usług i oferty czy wizytę w punkcie partnerskim. Umożliwia też przyznawanie punktów i rabatów czy nagradzanie dodatkowymi produktami i usługami. Nowe promocje, nagrody lub produkty - wyświetlane jednocześnie na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów - można wprowadzić do systemu w kilka minut. Tablet informuje o promocyjnej ofercie, ale przede wszystkim służy do naliczania bonusów w programie. Natomiast aplikacja w komórce podpowiada klientom nowe promocje i nagrody oraz informuje o liczbie zdobytych punktów. Pozwala też, poprzez social media, dzielić się wiedzą o usługach, produktach i promocjach oraz meldować się w punktach sprzedaży.

System TapOn wyróżnia możliwość prowadzenia badań opinii klientów, które zostały opracowane przez ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez aplikację internetową i mobilną firmy mogą badać nastawienie klienta do promocji czy preferencje zakupowe. Generuje to nowe możliwości rozwoju biznesu, jak i udoskonalania usług i produktów. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera partnerów w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

– TapOn pozwala z łatwością tworzyć programy lojalnościowe, które dotąd były zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn. – Dodatkowo, przedsiębiorca dokładnie wie ile i jak inwestować w promocję. System pomaga oszacować budżet działań i efekty sprzedaży. Natomiast klienci mogą brać udział w wielu programach lojalnościowych bez obciążania portfela dodatkowymi kartami – podkreśla Michał Filipek.

Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhone’ów i Windows Phone’ów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz