Zamknij
Relacje

Wyprzedzać przyszłość – wiedza i networking w nowoczesnej oprawie

Witold Sokołowski, 2015-12-18 15:07:59

W Hotelu Warszawianka w Jachrance spotkali się przedstawiciele branży eventowej oraz ich zleceniodawcy, aby w atmosferze networkingu i integracji poznać możliwości obiektu, nawiązać nowe kontakty oraz dowiedzieć się, jak planować i organizować angażujące eventy. Spotkanie odbyło się w dniach 13-14 listopada 2015 r. Partnerem strategicznym wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej, którego członkiem Hotel Warszawianka jest od sierpnia br.

Spotkanie „Wyprzedzać przyszłość” zadedykowane zostało profesjonalistom z branży MICE. Wzięło w nim udział niemal 200 przedstawicieli agencji eventowych zrzeszonych w SBE, podwykonawców, lokalizacji, a także Klientów branży. Wydarzenie miało charakter networkingowo-integracyjny i ukierunkowane było na budowanie relacji branżowych oraz wymianę wiedzy i doświadczeń.

Głównym punktem merytorycznej części spotkania był interaktywny dialog poprowadzony przez Pawła Tkaczyka – eksperta nowoczesnego brandingu, praktyka social media, blogera, który specjalizuje się w story tellingu. Podczas spotkania z Pawłem Tkaczykiem uczestnicy dowiedzieli się jak budować angażujące eventy, jak wykorzystać do tego story telling, a także jak planować projekty Eventowe dla różnych grup odbiorców, aby właściwie trafiać do świata ich emocji.

W części rozrywkowej wydarzenia goście mogli wziąć udział w grze hotelowej, w której rozwiązywali liczne zadania, ukierunkowane na integrację i współpracę, a także zapoznanie się z obiektem. Wzięli także udział w uroczystej gali, uświetnionej przez występ m.in. DJ’a Adamusa i grupy tanecznej Atelie, która odbyła się w niezwykłej oprawie scenograficzno-wizualnej.

Stowarzyszenie Branży Eventowej jako partner strategiczny wsparło organizację wydarzenia, angażując się w szczególności w przygotowanie merytorycznej strony spotkania oraz pomoc w wyborze artystów, którzy swoimi występami uświetnili uroczystą galę pierwszego wieczoru.

zobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...