Zamknij
Nowości - Internet

Wymień żarty na nagrody - konkurs marki McArthur

Witold Sokołowski, 2006-12-15 01:54:00

„Wymień żarty na nagrody” to hasło konkursu, w którym Internauci dopisują puenty do historyjek rysunkowych autorstwa Andrzeja Mleczko.
 
Co tydzień na stronie internetowej prezentowana jest jedna historyjka obrazkowa przygotowana specjalnie na potrzeby konkursu przez Andrzeja Mleczko. W ramach uczestnictwa w konkursie Internauci dopisują puentę. każdego tygodnia będzie można głosować na 3 wybrane przez jury najlepsze zakończenia. Obydwie formy uczestnictwa premiowane są nagrodami.
 
Równolegle prowadzona jest kampania internetowa, której celem jest zachęcenie Internautów do odwiedzenia i wzięcia udziału w konkursie. Podczas zakupu mediów uwzględniono Onet.pl i wyszukiwarkę Google.

 
Akcja „Wymień żarty na nagrody” jest efektem obranej przez McArthur strategii komunikacji z młodymi ludźmi. Skutecznie wykorzystując nowe medium, jakim jest Internet, budowana jest społeczność wokół serwisu WWW. Dodatkowo kampania konsekwentnie buduje wizerunek marki McArthur wśród Internautów jako marki aktywnej i wnoszącej w życie użytkowników Internetu wymierną wartość dodaną.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie mleczko.mcarthur.com.pl. Za kreację, wykonanie i przebieg konkursu odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...