Zamknij
Nowości - Auto-moto

Wszyscy kochamy się w MINI - kampania BMW

Witold Sokołowski, 2010-03-05 00:43:59

Wszyscy kochamy się w MINI - pod tym wieloznacznym hasłem wystartowała pełna pikanterii kampania promocyjna przygotowana przez BMW Polska wraz z agencją TIPPINGPOINT. Celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby klientów do odwiedzenia salonów MINI w dniach 6 i 7 marca.


Hasło kampanii nawiązuje do stanu, jaki wywołuje miłość: przyspieszone bicie serca, oczy szeroko otwarte i  radość z jazdy. Zaproszenie na randkę z MINI skierowane jest do wiernych entuzjastów szybkiej i bezpiecznej jazdy w kultowym gokarcie. Najbliższy weekend ma przekonać jego miłośników, że żaden inny samochód nie zapewni tak silnych wypieków na twarzy jak MINI. W najbliższą sobotę i niedzielę wierni pasjonaci MINI mogą odwiedzić salony dealerskie i wziąć udział w przewrotnym konkursie. Wystarczy podać powód, dla którego można kochać się w MINI. Nagrodą dla autorów najbardziej śmiałych wyznań jest weekend z nowoczesnym, ulicznym gokartem.


Wielokanałowa kampania „Wszyscy kochamy się w MINI”- obejmuje działania ambientowe i eventowe, spoty radiowe, reklamę w prasie oraz przede wszystkim działania w internecie. Znaczna część kampanii została skierowana do użytkowników portali społecznościowych. Na potrzeby akcji powstał specjalny miniserwis www.MINI.com.pl wraz z linkami do portali społecznościowych jak Facebook, czy Youtube, na których entuzjaści marki mogą wyrazić swoje uczucia do MINI.


Autorem kampanii jest agencja Tippingpoint, kreacje internetowe przygotowała firma Engine, a zakup i planowanie mediów zrealizowała agencja Initiative.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...