Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Wspólpraca, że łooo... Opcom dla marki Łowicz

Nowy User, 2017-02-28 16:56:50

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę www oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz.


Poza stroną www, zrealizowaną w lipcu ubiegłego roku oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.


Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na profilu "Łowicz. Samo najlepsze”.


Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceADDICTED.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...