Zamknij
Nowości - AGD

Wiosenna kampania zmywarek Bosch z marką Finish

Nowy User, 2017-03-08 09:45:35

Do 30 kwietnia potrwa kampania zmywarek Bosch przygotowana z marką Finish. Centralnym punktem działań jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania będzie 25 nagród w postaci zwrotu ceny zakupionej zmywarki. Działania wspierać będzie kampania w TV i on-line.


Konkurs, w którym konsumenci odpowiedzieć muszą na pytanie „Jak zachęcisz do zakupu zmywarki?”, ma na celu podkreślenie zalet jej posiadania w domu. Najlepsze odpowiedzi nagrodzone zostaną nagrodami w postaci 25 zwrotów ceny zakupionej zmywarki. Ogłoszonemu konkursowi dedykowana została specjalna strona www.eksperci-od-zmywarek.pl, na której znaleźć można informacje na temat najnowszych funkcji: PerfectDry, Suszenie Extra, MachineCare, Silence i GlassCare. W czasie trwania kampanii, do każdego zakupionego urządzenia dodawany będzie płyn nabłyszczający Finish Shine&Protect 400 ml.


Działania promujące opierać się będą na kampanii TV, obejmującej wybrane stacje ogólnopolskie i tematyczne. Emitowany, nowy spot telewizyjny podkreśla zalety funkcji Suszenie Extra, zapewniającej jeszcze lepsze rezultaty suszenia naczyń w zmywarkach Bosch, która w połączeniu z działaniem płynu nabłyszczającego Finish pozwala osiągać doskonały efekt. Wiosenną kampanię zmywarek Bosch promować będą również działania on-line, jak również materiały POS w postaci naklejek na urządzenia i specjalne broszury, podkreślające wybrane funkcje zmywarek.


Kampanię przygotowali:



  • mPOS – hyperCREW

  • Kampania TV – media - Zenithoptimedia

  • Kampania on-line – media - Zenithoptimedia

  • Spot TV – produkcja- Tag Worldwide

  • Kampania on-line – produkcja - Hypermedia

  • Konkurs - hyperCREW

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...