Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Wiedza PR

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – to główne powody medialnych wpadek w trakcie wywiadów. Choć coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że obecność w radiu, telewizji czy internecie to ogromna szansa na wypromowanie marki, wiele z nich nie posiada wiedzy na temat tego typu wystąpień. Jak praktycznie przygotować się do rozmowy z mediami?

czytaj dalej

teoria pr

Czary-mary, hokus-pokus, czyli słów kilka o budżecie

Przygotowywaliśmy ostatnio ofertę dla pewnej firmy. Oczywiście projekt (tajne przez poufne) owiany był tajemnicą. Ale najgłębiej skrywanym sekretem był… poziom budżetu. ......

Nadchodzą zmiany w sposobie komunikowania

Liczba osób starszych w Polsce rośnie w szybkim tempie. Najbliższa przyszłość należeć będzie do seniorów - staną się oni wiodącą grupą ......

 

e-pr

6 sposobów na video w content marketingu

Chociaż materiały video to bodajże najpopularniejszy rodzaj publikowania treści w Internecie, samo umieszczanie filmów w serwisie YouTube wcale nie oznacza skutecznego ......

Nie masz strony mobilnej? Znikniesz z Google

21 kwietnia 2015 Google zapowiedziało wprowadzenie zmiany w algorytmie wyszukiwania. Oznacza to, że w wynikach wyszukiwania będą promowane strony internetowe, które ......

 

etyka pr

Opinia Rady Etyki PR w sprawie rankingu H&M
Opinia Rady Etyki PR w sprawie rankingu H&M

Rada Etyki Public Relations wydała opinię dotyczącą klienckiego rankingu agencji public relations opublikowanego na łamach miesięcznika Home&Market. Publikujemy jej treść:

...
7 grzechów głównych polskich PR-owców

Rada Etyki Public Relations przedstawiła dokument mówiący o ,,grzechach" polskich PR-owców. Są to m.in. korupcja i kradzież pomysłów. Poniżej publikujemy pełną ......

 

pr w kryzysie

Kiedy mówimy o zagwozdce, a kiedy to już kryzys?

Każda firma, niezależenie od branży, w której działa, wielkości i obrotów może doświadczyć sytuacji która nadwyręży zaufanie klienta. Tego typu sytuacje ......

Facebook jako wyłączne narzędzie do zażegnania kryzysu?

Czasem wystarczy jedno zdjęcie lub zdanie które zostanie przez kogoś przekręcone aby firma stała się przedmiotem drwin. Pojawia się coraz więcej ......

 

event pr

Marketingu uczyłem się sam

Wielcy sportowcy zdają się nie mieć głowy do interesów. Wspomnienia o dawnych mistrzach pełne są opowieści o nietrafionych inwestycjach i utraconych ......

Firmy sektora B2B wierzą w targi i konferencje

Przedsiębiorstwa sektora B2B chętnie biorą udział w targach i konferencjach, chociaż dostrzegają, że zmienia się ich rola - wynika z badań ......

 

pr w firmie

Mała i średnia firma też zasługują na PR

Public relations w Polsce do niedawna było uważane za domenę dużych firm, które przeniosły tę praktykę z bardziej rozwiniętych rynków. Dbałość ......

Wpływ zapachów na negocjacje biznesowe

Jakie znaczenie ma zapach w interesach? Czy odpowiednie jego użycie, przekłada się na wyniki negocjacji biznesowych oraz czy aromaty wywierają wpływ ......

 

pr i prawo

Ochrona praw autorskich, czy łatwy sposób na zarobek

Stoją rzekomo na straży praw autorskich i tropią piractwo w sieci. Rzekomo, bo sposób, w jaki działają, budzi ogromne kontrowersje. Do ......

Artykuły w Internecie – prawo i etyka

Wsparcie zarówno działu PR, SEM/SEO, jak i marketingu – o czym mowa? O artykule sponsorowanym. Dla reklamodawcy to ciekawy sposób budowania ......

media relations

Media relations dzisiaj i jutro

Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing ......

Jesteśmy świadkami cichej rewolucji medialnej

Dzięki pomocy Instytutu Monitorowania Mediów, skąd otrzymałem zamieszczone poniżej wykresy, możemy naocznie przekonać się o postępującej sytuacji kryzysowej, w jakiej znajduje ......

 

pr w polityce

Sztuka zdobywania poparcia
Sztuka zdobywania poparcia

Politycy z pierwszych stron gazet, czasami traktują je jak wysoce prawdopodobną prognozę przed wyborami parlamentarnymi. Nie chodzi jednak o kolejne sondaże, ......

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych (fragmenty)
Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych (fragmenty)

Podstawowe zasady manipulacji określono już w starożytności. W opinii Arystotelesa, kluczową dla retora (manipulatora) sprawą jest zrozumienie emocji słuchaczy i umiejętne ......

 

marka

Trendy w opakowaniach – estetycznie i premium

Wystarczy wejść do pierwszego lepszego supermarketu, aby przekonać się jak trudno dziś przyciągnąć uwagę klienta za pomocą opakowania. W natłoku najróżniejszych ......

Lajki to nie wszystko - jak wyciągnąć ludzi zza komputerów i zaangażować w relacje z marką

Działania w Social Media nie mogą być nastawione tylko na lajki. By skutecznie zaangażować fanów w relacje z marką, powinny być ......

 

e-mailing

Tych błędów powinieneś unikać w świątecznych kampaniach e-mail marketingowych

Ostatnie miesiące roku są jednym z najgorętszych okresów zakupowych – zarówno dla konsumentów, jak i samej branży e-commerce. Jak wynika z ......

Kampanie e-mail marketingowe – jak rozwiązać najczęściej spotykane problemy?

Planujesz swoją kampanię e-mail marketingową i zawczasu zastanawiasz się, jakie problemy mogą wyniknąć w trakcie jej prowadzenia i w jaki sposób ......

 

lobbying

Jawny i niejawny zakres lobbingu w Polsce

Ustawa o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, przyjęta w 2005 roku, zadecydowała o utworzeniu w Polsce Rejestru podmiotów wykonujących zawodową działalność lobbingową. Prowadzony przez Ministerstwo ......

Truskawkowy lobbing
Truskawkowy lobbing

Katarzyna Stecz, Magdalena Rotkiewicz-Chudzicka i Bartłomiej Czyczerski z Zespołu Postępowań i Środków Ochronnych (antydumpingowych, antysubsydyjnych i przed nadmiernym importem) Departamentu ......

 

sponsoring

Sponsoring, jako szczególny rodzaj marketing events

Uwzględnienie sponsoringu w marketing events związane jest z jedną główną zasadą – każde sponsorowane wydarzenie jest swego rodzaju eventem. Zdarza się ......

Polska przedsiębiorczość w kulturze

Kultura to obszar, który pełnymi garściami czerpie z kreatywności, talentów artystycznych i pozytywnej energii ludzi. Dla wielu osób aktywność w kulturze ......

 

csr

CSR w MSP po polsku

W Polsce uważa się, że CSR to domena wyłącznie dużych korporacji z zachodnim kapitałem. Prawda jest taka, że w naszym kraju ......

Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wspólne pomaganie

Imprezy integracyjne, wyjazdy na szkolenia – i co dalej? Polskie firmy bardzo często nie mają pomysłu na skuteczne budowanie zespołu pracowników. ......

 

studium przypadku

Case study marki Luksja. Fanka marki zostaje jej twarzą

Działania promocyjne podejmowane przez marki przybierają różną formę, a najważniejszym ich celem jest bezpośrednie dotarcie do konsumenta. Co ciekawe, coraz częściej ......

Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku
Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku

Precyzja w przygotowaniu, targetowaniu i bieżącym optymalizowaniu przez agencję Fenomem półrocznej kampanii Wizz Air, ROI sięgające 30 tys. % i odlot ......

 

seo/sem

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w widoczność w sieci, ale także ......

Uważaj na słowa, czyli jak najlepiej dobierać frazy w SEO

Dobór słów kluczowych stanowi jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania i optymalizacji strony, umożliwiając nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także budowanie wizerunku ......

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...