Zamknij
PR w mediach

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Natalia Zakolska, 2014-06-24 23:11:06

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk Show – Kobiece Jazdy”. Ambasadorką akcji jest prezenterka telewizyjna Dorota Wellman oraz aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Głównym elementem kampanii jest konkurs internetowy, w którym uczestnicy odpowiadają na pytania związane z odcinkami miniserialu publikowanego na stronie http://skodatalkshow.kalicinscy.com. Kolejne części 5-odcinkowego cyklu udostępniane są w każdy poniedziałek i czwartek poczynając od 12 czerwca. Nagrodą główną dla dziesięciu osób za udzielenie poprawnych odpowiedzi we wszystkich częściach jest weekend w SPA w Poznaniu na początku września. Uczestnicząc w konkursie w związku z tylko jednym odcinkiem, można wygrać zestaw gadżetów Škoda Auto.

Kampania ma na celu promocję marki samochodowej. W każdym odcinku Wellman i Bujakiewicz jadą w innym modelu Škody: Superb, Rapid, Octavia RS, Citigo oraz Octavia Combi. Grupą docelową konkursu są kobiety, dlatego też jeździe bohaterek towarzyszą rozmowy związane zarówno z motoryzacją, jak i z bardziej przyziemnymi sprawami (np. widoki za oknem). Wszystkie odcinki udostępniane są na stronie konkursu przy pomocy wtyczki YouTube.

Akcja cieszy się popularnością wśród fanów Škody. Pozytywnie opinie o niej można przeczytać przede wszystkim w mediach społecznościowych. Wzrosło również zainteresowanie wykorzystanymi modelami samochodów. Komentują i kobiety, i mężczyźni.

Chociaż regulamin nie wyklucza udziału panów w konkursie, na listach dotychczasowych laureatów są tylko damskie nazwiska. Mężczyźni nie mają szczęścia, czy wstydzą się uczestniczyć w konkursie zaprojektowanym z myślą o kobietach? Byłby to z pewnością interesujący temat dyskusji socjologicznej, jednak z perspektywy public relations już w tej chwili można uznać kampanię za udaną. Pierwszym jej atutem było zaproszenie do współpracy lubianych postaci show-biznesu. Zwróciło to uwagę internautów i zachęciło do obejrzenia odcinków miniserialu, a następnie udziału w konkursie. Atrakcyjne nagrody oraz otwartość przedstawicieli Škody na internautów spowodowały wzrost sympatyków marki. A właściwa interakcja z potencjalnymi klientami zawsze ma pozytywny wpływ na budowanie wizerunku firmy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Kamila Grugiel   2017-10-18 10:24:45

    Bardzo fajne duo, uwielbiam obie panie :) Poznałam je podczas wakacji, na których była również wyprawa na pontony Bardo

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Natalia Zakolska

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

PiS też chodzi tylko o PR, ale po prostu gorzej im to wychodzi - Łukasz Warzecha, Fakt.