Zamknij
PR w mediach

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Natalia Zakolska, 2014-06-24 23:11:06

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk Show – Kobiece Jazdy”. Ambasadorką akcji jest prezenterka telewizyjna Dorota Wellman oraz aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Głównym elementem kampanii jest konkurs internetowy, w którym uczestnicy odpowiadają na pytania związane z odcinkami miniserialu publikowanego na stronie http://skodatalkshow.kalicinscy.com. Kolejne części 5-odcinkowego cyklu udostępniane są w każdy poniedziałek i czwartek poczynając od 12 czerwca. Nagrodą główną dla dziesięciu osób za udzielenie poprawnych odpowiedzi we wszystkich częściach jest weekend w SPA w Poznaniu na początku września. Uczestnicząc w konkursie w związku z tylko jednym odcinkiem, można wygrać zestaw gadżetów Škoda Auto.

Kampania ma na celu promocję marki samochodowej. W każdym odcinku Wellman i Bujakiewicz jadą w innym modelu Škody: Superb, Rapid, Octavia RS, Citigo oraz Octavia Combi. Grupą docelową konkursu są kobiety, dlatego też jeździe bohaterek towarzyszą rozmowy związane zarówno z motoryzacją, jak i z bardziej przyziemnymi sprawami (np. widoki za oknem). Wszystkie odcinki udostępniane są na stronie konkursu przy pomocy wtyczki YouTube.

Akcja cieszy się popularnością wśród fanów Škody. Pozytywnie opinie o niej można przeczytać przede wszystkim w mediach społecznościowych. Wzrosło również zainteresowanie wykorzystanymi modelami samochodów. Komentują i kobiety, i mężczyźni.

Chociaż regulamin nie wyklucza udziału panów w konkursie, na listach dotychczasowych laureatów są tylko damskie nazwiska. Mężczyźni nie mają szczęścia, czy wstydzą się uczestniczyć w konkursie zaprojektowanym z myślą o kobietach? Byłby to z pewnością interesujący temat dyskusji socjologicznej, jednak z perspektywy public relations już w tej chwili można uznać kampanię za udaną. Pierwszym jej atutem było zaproszenie do współpracy lubianych postaci show-biznesu. Zwróciło to uwagę internautów i zachęciło do obejrzenia odcinków miniserialu, a następnie udziału w konkursie. Atrakcyjne nagrody oraz otwartość przedstawicieli Škody na internautów spowodowały wzrost sympatyków marki. A właściwa interakcja z potencjalnymi klientami zawsze ma pozytywny wpływ na budowanie wizerunku firmy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Natalia Zakolska

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Kiedy rzecznik prasowy staje się niedorzecznikiem, wtedy najbardziej szkodzi firmie" - Wiesław Gałązka