Zamknij
Nowości - Sport

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Nowy User, 2017-02-16 22:12:55

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.


Akcję wspiera kampania, do której Heineken zaangażował gwiazdy futbolu i kina. Bohaterem filmu reklamowego jest słynny trener Jose Mourinho, dwukrotny zwycięzca najważniejszych klubowych rozgrywek. W spocie wyreżyserowanym przez Guya Ritchie’ego wygłasza płomienną mowę inspirującą do wspólnego przeżywania meczów Champions League.


Kampania z udziałem Portugalczyka będzie promowała loterię w prasie, serwisach internetowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Charakterystyczny puchar wznoszony przez zwycięzców rozgrywek, zagości na specjalnych butelkach i puszkach.


W akcji „Wejdź do gry” aż przez 13 tygodni będzie można wygrywać wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów, 5-litrowe kegi z piwem oraz konsole PlayStation 4 z zestawem VR. To pierwsza ogólnopolska loteria, w której do zdobycia jest to innowacyjne urządzenie, wprowadzające w świat wirtualnej rzeczywistości. Żeby włączyć się do niej wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Każde zgłoszenie bierze udział w codziennych losowaniach i zwiększa szansę na wygraną.


Loterią „Wejdź do gry” Heineken po raz kolejny zaskakuje piłkarskich kibiców i uatrakcyjnia śledzenie elitarnych rozgrywek. Marka wspiera je od 2005, a niedawne przedłużenie umowy gwarantuje wspólne przeżywanie emocji aż do 2021 roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...