Zamknij
Nowości - Auto-moto

Volvo Euroservice w warszawskim Wielkim Formacie

Michał Matyjasik, 2012-04-19 23:05:46

Volvo Euroservice w warszawskim Wielkim  Formacie

Jet Line realizuje kampanię reklamową dla Euroservice, autoryzowanego dealera Volvo w Warszawie. Wielkoformatowa dekoracja będzie obecna przy ulicy Towarowej do końca kwietnia.


Celem kampanii jest poinformowanie o otwarciu nowego salonu dealerskiego w warszawskich Alejach Jerozolimskich. Akcja jest kierowana do aktualnych klientów salonów Volvo, jak i osób zainteresowanych kupnem tej marki samochodów.


Naszym celem było zbudowanie dużego zasięgu, dlatego zdecydowaliśmy się na różnorodne kanały dotarcia. Spektakularna powierzchnia wielkoformatowa w Warszawie przy ulicy Towarowej to także budowanie prestiżowego wizerunku naszej firmy, nieczęsto zdarza się zaangażowanie Wielkiego Formatu w kampaniach informacyjnych lokalnych dealerów – podkreśla Magdalena Kunikowska, Marketing & PR Manager Euroservice Volvo, która nadzorowała przygotowanie i przebieg całości działań.


Do akcji informacyjnej zaangażowany został mix mediów: outdoor, radio, prasa i internet. Kampania OOH realizowana przez Jet Line trwa do końca kwietnia, część mediów została zaplanowana na okresy dwutygodniowe. Projekt graficzny kampanii opracowała agencja QRA Production.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...