Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Visa Europe nowym klientem Saatchi & Saatchi Poland

Witold Sokołowski, 2004-11-19 12:08:00

Visa Europe powierzyła agencji Saatchi & Saatchi Poland przygotowanie oraz realizację dwóch kampanii marki Visa w Polsce: wizerunkowej oraz promocyjnej. Polski oddział agencji odpowiada również za wdrożenie oraz koordynację kampanii na rynkach 6 krajów europejskich: Czech, Węgier, Słowenii, Litwa, Łotwy oraz Estonii. Adaptacja kampanii w tych krajach przygotowana została przez lokalne oddziały agencji, Saatchi & Saatchi Poland nadzoruje natomiast działania w zakresie pracy kreatywnej, współpracy z miejscowymi bankami biorącymi udział w promocji i wszelkich legalnych aspektów związanych z organizacją loterii promocyjnej w poszczególnych krajach, która jest jednym z działań podejmowanych w ramach kampanii.

Głównym celem kampanii wizerunkowej jest wprowadzenie nowej strategii marki Visa, zgodnej z przewodnim komunikatem kampanii: „Twoja Visa do przyszłości”. Kampania wizerunkowa w Polsce rozpoczęła się 2 listopada. 30 i 10 sekundowe spoty reklamowe emitowane były w kanałach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, oraz wybranych kanałach telewizji kablowych: TVN 24, Discovery, Hallmark, Club, AXN, Europa Europa, Planet, National Geographic, Reality TV, Fox Kids. 30 sekundowe spoty zatytułowane są „Gitara” oraz „Historia” natomiast 10 sekundowe to „Ciasto” i „Czarna sukienka”.

Kampania promocyjna karty Visa ma przede wszystkim doprowadzić do zwiększenia częstotliwości użycia kart w punktach sprzedaży. Celem kampanii jest również zmiana postrzegania marki Visa na bardziej popularną. Punktem wyjścia jest „transformacja” rzeczy niedrogich, w przedmioty wartościowe- nagrody w loterii (samochód, zestawy kina domowego). W kampanii S&S zakupiony miś, torebka lub krawat „za kilka tygodni może być tyle wart, ile samochód”. Działania reklamowe mają ściśle sprzedażowy charakter. W polskich mediach kampania promocyjna trwa od 15 listopada 2004 r. Przekazy reklamowe zostaną opublikowane w tytułach ogólnopolskich: Gazecie Wyborczej, Polityce, Newsweeku, Przekroju, Gali, To i Owo, Angorze, National Geographic, Avanti oraz w tygodniku Wprost. Kampania radiowa obejmie przede wszystkim Radio ZET oraz stacje regionalne: Wanda 92,5 FM Złote Przeboje, Region Kraków, Planeta, Fama-Kielce, Eska - Wrocław, Eska - Poznań, Eska - Olsztyn, Eska - Łodź, Eska - Kielce, Eska - Gorzów, Eska - Bydgoszcz, Eska - Białystok, EL-Elbląg. Na potrzeby kampanii działa również specjalnie stworzona strona internetowa www.PromocjaVisa.pl

Zakupem mediów zajmuje się Mediaedge:cia Poland.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...