Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

URSA Polska Sp. z o.o. Klientem BrainJuice Group

Nowy User, 2017-02-28 17:25:03

URSA Polska Sp. z o.o. Klientem BrainJuice Group

Agencja BrainJuice Group rozpoczęła współpracę z URSA Polska Sp. z o.o. W ramach podpisanej umowy, Agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji w social mediach.


Do zadań BrainJuice Group należy założenie profilu URSA Polska na Facebook’u, budowa jakościowego kontentu oraz prowadzenie komunikacji. Dodatkowo Agencji powierzono również obsługę kampanii mediowej w ramach działań prowadzonych we wspomnianym kanale. „Budowa wizerunku w social mediach jest dla nas ważnym aspektem przyjętej na ten rok strategii. Cieszymy się, że realizować będziemy ją wspólnie ze specjalistami z BrainJuice Group” – komentuje Karolina Lipińska, Specjalista ds. Trade Marketingu i Komunikacji.


Umowa została podpisana do końca grudnia 2017 roku.


URSA to spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą materiałów do izolacji termicznej i akustycznej, zorientowana na zrównoważony rozwój i efektywność energetyczną budynków. Spółka obecna jest w Hiszpanii oraz wielu krajach europejskich dzięki 13 zakładom produkcyjnym, rozmieszczonym strategicznie na całym kontynencie europejskim. Obecnie URSA jest jednym z największych w Europie producentów wełny mineralnej oraz polistyrenu ekstrudowanego (XPS), dwóch uzupełniających się materiałów izolacyjnych, które izolują budynki zarówno pod względem termicznym, jak i akustycznym.


Produkty firmy URSA pomagają zredukować zapotrzebowanie budynków na energię, głównie w dziedzinie ogrzewania i chłodzenia, pozwalając użytkownikom na ograniczenie zużycia energii oraz w kwestii zrównoważonego rozwoju, produkty te nie tylko przyczyniają się do podniesienia poziomu komfortu użytkownika, ale także wspierają środowisko poprzez redukcję emisji CO2, a także gospodarkę poszczególnych krajów poprzez zmniejszenie uzależnienia od paliw kopalnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...