Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

URSA Polska Sp. z o.o. Klientem BrainJuice Group

Nowy User, 2017-02-28 17:25:03

URSA Polska Sp. z o.o. Klientem BrainJuice Group

Agencja BrainJuice Group rozpoczęła współpracę z URSA Polska Sp. z o.o. W ramach podpisanej umowy, Agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji w social mediach.


Do zadań BrainJuice Group należy założenie profilu URSA Polska na Facebook’u, budowa jakościowego kontentu oraz prowadzenie komunikacji. Dodatkowo Agencji powierzono również obsługę kampanii mediowej w ramach działań prowadzonych we wspomnianym kanale. „Budowa wizerunku w social mediach jest dla nas ważnym aspektem przyjętej na ten rok strategii. Cieszymy się, że realizować będziemy ją wspólnie ze specjalistami z BrainJuice Group” – komentuje Karolina Lipińska, Specjalista ds. Trade Marketingu i Komunikacji.


Umowa została podpisana do końca grudnia 2017 roku.


URSA to spółka zajmująca się produkcją i sprzedażą materiałów do izolacji termicznej i akustycznej, zorientowana na zrównoważony rozwój i efektywność energetyczną budynków. Spółka obecna jest w Hiszpanii oraz wielu krajach europejskich dzięki 13 zakładom produkcyjnym, rozmieszczonym strategicznie na całym kontynencie europejskim. Obecnie URSA jest jednym z największych w Europie producentów wełny mineralnej oraz polistyrenu ekstrudowanego (XPS), dwóch uzupełniających się materiałów izolacyjnych, które izolują budynki zarówno pod względem termicznym, jak i akustycznym.


Produkty firmy URSA pomagają zredukować zapotrzebowanie budynków na energię, głównie w dziedzinie ogrzewania i chłodzenia, pozwalając użytkownikom na ograniczenie zużycia energii oraz w kwestii zrównoważonego rozwoju, produkty te nie tylko przyczyniają się do podniesienia poziomu komfortu użytkownika, ale także wspierają środowisko poprzez redukcję emisji CO2, a także gospodarkę poszczególnych krajów poprzez zmniejszenie uzależnienia od paliw kopalnych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...