Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

„Upadek reklamy i wzlot PR”

Witold Sokołowski, 2004-09-02 13:32:00

Książka „Upadek reklamy i wzlot public relations” autorstwa Ala i Laury Ries wydana w Polsce w maju b.r. przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne to jedna z najlepiej sprzedających się książek wśród tytułów poświęconych PR i reklamie w ostatnim czasie. W popularyzację książki jest zaangażowana agencja On Board PR, która objęła tytuł patronatem medialnym.

„Zainteresowanie książką ‘Upadek reklamy i wzlot public relations’ wskazuje na olbrzymie zapotrzebowanie na tego rodzaju publikacje” - mówi Norbert Ofmański, dyr. zarządzający On Board PR – „Edukacja na temat właściwej roli PR i reklamy jest niezbędna do efektywnego wykorzystania komunikacyjnego obu narzędzi”

Książka „Upadek reklamy i wzlot PR” stanowi głos w dyskusji dotyczącej roli reklamy i PR w komunikacji marketingowej. Stała się inspiracją dla praktyków oraz teoretyków marketingu do wielu polemik, zajmując czołowe miejsca na światowych listach bestsellerów np. w Business Week i The Wall Street Journal.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...