Zamknij
PR w mediach

Tymochowicz ma patent na "wieczność" w internecie

Witold Sokołowski, 2010-03-09 16:15:26

Solaris Gate - to pomysł Piotra Tymochowicza znanego z doradzania Andrzejowi Lepperowi na serwis internetowy. - Czysty marketing, skok na kasę - to oceny branży.

- Do tej pory pewne były tylko dwie rzeczy - śmierć i podatki. Niedługo pewne będą tylko podatki - mówił na czwartkowej konferencji Tymochowicz. Znany jako konsultant m.in. od wizerunku Tymochowicz jako prezes spółki Infinity promuje swój najnowszy projekt - Solaris Gate. To portal internetowy, a właściwie połączenie czterech różnych serwisów o takich nazwach jak Arka czy Rebelia.

W sumie Infinity chce dać internautom 50 GB miejsca na serwerach. Za opłatą - koszt dwuletniego abonamentu za konto to 97 zł (na stronie projektu widnieje przekreślona cena 197 zł). Za każdy kolejny rok opłata ma wynosić 57 zł. Spółka chce też pobierać opłaty za trójwymiarowe przedstawienie głowy (a potem całego ciała) użytkownika w internecie (to część nazwana Avatar). I za przechowanie próbki DNA - ma pochodzić z włosa z cebulką, włos ma zostać zalany w bursztynie.

Na czwartkowej konferencji z całego projektu zaprezentowano w zasadzie kilka slajdów. Serwis przyszła za to promować m.in. Justyna Steczkowska, bo - tak jak Tymochowicz z Solaris - jest... zainteresowana rynkiem rosyjskim. Infinity przy promocji sięgnęło też po marketing szeptany - na różnych forach internetowych zakładano konta, próbując wywołać dyskusję o Solaris Gate. (...)

źródło: Gazeta Wyborcza

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

(PR) Tak właśnie oględ­nie nazywa się dzisiaj obietnice wy­borcze, w XIX i XX wieku określane jako kiełbasa wyborcza, a za komu­ny właśnie jako propaganda sukce­su - Józef Szaniawski, Nasz Dziennik