Zamknij
PR w mediach

Tymochowicz ma patent na "wieczność" w internecie

Witold Sokołowski, 2010-03-09 16:15:26

Solaris Gate - to pomysł Piotra Tymochowicza znanego z doradzania Andrzejowi Lepperowi na serwis internetowy. - Czysty marketing, skok na kasę - to oceny branży.

- Do tej pory pewne były tylko dwie rzeczy - śmierć i podatki. Niedługo pewne będą tylko podatki - mówił na czwartkowej konferencji Tymochowicz. Znany jako konsultant m.in. od wizerunku Tymochowicz jako prezes spółki Infinity promuje swój najnowszy projekt - Solaris Gate. To portal internetowy, a właściwie połączenie czterech różnych serwisów o takich nazwach jak Arka czy Rebelia.

W sumie Infinity chce dać internautom 50 GB miejsca na serwerach. Za opłatą - koszt dwuletniego abonamentu za konto to 97 zł (na stronie projektu widnieje przekreślona cena 197 zł). Za każdy kolejny rok opłata ma wynosić 57 zł. Spółka chce też pobierać opłaty za trójwymiarowe przedstawienie głowy (a potem całego ciała) użytkownika w internecie (to część nazwana Avatar). I za przechowanie próbki DNA - ma pochodzić z włosa z cebulką, włos ma zostać zalany w bursztynie.

Na czwartkowej konferencji z całego projektu zaprezentowano w zasadzie kilka slajdów. Serwis przyszła za to promować m.in. Justyna Steczkowska, bo - tak jak Tymochowicz z Solaris - jest... zainteresowana rynkiem rosyjskim. Infinity przy promocji sięgnęło też po marketing szeptany - na różnych forach internetowych zakładano konta, próbując wywołać dyskusję o Solaris Gate. (...)

źródło: Gazeta Wyborcza

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

Nie ulegajmy przedwcześnie proroctwom, że social media wywrócą całkowicie zasady komunikacji - Jacek Gadzinowski