Zamknij
Nowości - RTV

Trzech gigantów o płaskich telewizorach

Witold Sokołowski, 2007-01-05 11:55:00

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, poinformował o stworzeniu, wspólnie z Hitachi i Pioneer serwisu internetowego poświęconego tematyce płaskich telewizorów. Strona www.plazma-lcd-fakty.pl ma ułatwić konsumentom wybór telewizora, który najlepiej spełni ich oczekiwania. W serwisie rozwiano wiele mitów związanych z technologią plazmową, przedstawiono fakty i wyjaśniono różnice między PDP (Plasma Display Panel), a LCD (Liquid Crystal Display).


Stworzony serwis ma pomóc konsumentom w określeniu ich potrzeb związanych z zakupem płaskiego telewizora, poinformować o zaletach obu technologii oraz rozwiać rozpowszechnione na ich temat mity. Na stronie obalono m.in. stereotyp na temat podatności telewizorów plazmowych na wypalanie się. Wytłumaczono także, jak to się dzieje, że telewizory plazmowe i LCD, wbrew obiegowym opiniom, w rzeczywistości zużywają bardzo podobną ilość energii. Udowodniono też, że trwałość ich jest podobna i w obu przypadkach wynosi ok. 60 tys. godzin.

- „Panasonic, będąc producentem zarówno telewizorów plazmowych, jak i LCD, przykłada wielką wagę do tego, aby dostarczać konsumentom rzetelne informacje o produktach, a także wyjaśniać wszelkie nieporozumienia, które funkcjonują w związku z płaskimi ekranami” – powiedział Radek Jaworski, PR Manager Panasonic Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...