Zamknij
Nowości - Auto-moto

Today Tomorrow Toyota

Witold Sokołowski, 2004-06-21 11:10:00

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Worldwide jest współtwórcą koncepcji marketingowej, stworzonej dla brandu Toyota, a wprowadzanej na teren całej Europy. Nowy tagline, który został wyrażony sformułowaniem „Today Tomorrow Toyota”, jest częścią szerokiej strategii marketingowej Toyoty, zmierzającej do dalszego wzmocnienia pozycji brandu na rynku europejskim. Saatchi & Saatchi będzie także odpowiedzialne za wprowadzenie założeń „TTT” do komunikacji reklamowej Toyoty.

Nowy tagline jest częścią strategii marketingowej firmy, przygotowanej na obszar całej Europy. Tagline, od strony wizualnej zintegrowany z logo Toyoty, będzie włączany do wszystkich materiałów promocyjnych firmy, takich jak np. reklamy czy broszury. Od momentu wprowadzenia „Today Tomorrow Toyota” w życie, każdy rodzaj komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem będzie musiał być skorelowany z tą ideą.

Po raz pierwszy założenia „TTT” wykorzystano z okazji pojawienia się na rynku nowego modelu Toyoty Corolli Verso. Każde następne działanie – włączając w to reklamę – będzie opierało się na podkreśleniu głównego przesłania tagline’u: "Przyszłość należy do tych, którzy przygotowują się na nią już dziś"

Strategia marketingowa, w której skład wchodzi tagline, zmierza do wzmocnienia brandu Toyoty, którego efektem będzie sprzedaż 1,2 miliona samochodów do 2010 roku. Innym, niemniej ważnym celem, jest zwiększenie grupy potencjalnych klientów Toyoty.

Firma zidentyfikowała konsumentów, dla których cechy Toyoty - takie jak wysoka jakość samochodów oraz ich niezawodność - są tożsame. Grupą docelową, określoną przez „Today Tomorrow Toyota” są ludzie młodzi, dynamiczni i aktywni. Podchodzą oni do życia w szczególny sposób, uważając, że mogą wpływać na swój przyszły sukces poprzez działania, jakie podejmują dzisiaj. Takie postępowanie konsumentów, nazywane również „aktywnym optymizmem”, dokładnie pokrywa się z podejściem Toyoty do wszystkich aspektów swojej działalności. Cele, jakie wyznacza sobie firma, mają zawsze charakter długoterminowy i są osiągane przez szczegółowe planowanie oraz dążenie do nieustannego polepszania oferty przedsiębiorstwa. Rezultatem prezentowanego podejścia jest umacniająca się pozycja firmy na świecie, a także stały wzrost sprzedaży, utrzymujący się w Europie od siedmiu lat.

Pośród najważniejszych celów, realizowanych w ramach „TTT” znalazły się: dalsze inwestowanie w rozwój firmy oraz produkcję, działania proekologiczne (konstruowanie pojazdów opartych na technologiach przyjaznych środowisku), udział w programach edukacyjnych, zmierzających do ochrony środowiska oraz zwiększenia bezpieczeństwa na drodze.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...