Zamknij
Nowości - Internet

Tesco bije internetowe rekordy

Witold Sokołowski, 2007-01-24 18:26:00

Rekordowa liczba gości odwiedziła serwis internetowy Tesco Polska w grudniu 2006 r. Po raz pierwszy w historii witrynę sieci odwiedziło w ciągu miesiąca ponad milion gości.

Tesco.pl cieszy się coraz większą popularnością i staje się dla klientów jednym z ważniejszych źródeł informacji o firmie i jej ofercie. Najpopularniejszymi zakładkami na witrynie Tesco w 2006 roku okazały się katalogi produktowe i gazetki promocyjne z ofertą sklepów Tesco. Goście witryny bardzo często zaglądali na stronę kampanii społecznej "Tesco dla Szkół”.


Na miano hitu zasłużył sobie dział "Zdjęcia on-line", czyli unikalna oferta dająca użytkownikom możliwość wywołania zdjęć przez Internet oraz na różnego rodzaju gadżetach, takich jak np. kubki do kawy, kufle do piwa, koszulki, misie pluszowe, czy w postaci kalendarzy lub foto-książek. Gotowe produkty z zamówionymi zdjęciami można odebrać w wybranym przez siebie sklepie Tesco.

Serwis www.tesco.pl został uruchomiony w listopadzie 2003 roku.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...