Zamknij
Nowości - Media i marketing

teleTOON+ uruchamia kampanię dedykowaną serialowi „Grachi”

Witold Sokołowski, 2014-03-13 21:30:55

W związku z zaplanowaną na poniedziałek, 7 kwietnia premierą serialu „Grachi” stacja teleTOON+ uruchamia kampanię reklamową dedykowaną tej produkcji. Działania reklamowe rozpoczną się 13 marca i potrwają do końca czerwca. Obejmą prasę młodzieżową oraz media internetowe, w tym portale społecznościowe.


W ramach kampanii reklamowej serial będzie prezentowany w magazynach młodzieżowych „Bravo Girl”, „Fun Club” i „Bravo”. W „Bravo Girl” zostanie zorganizowany konkurs, w ramach którego czytelniczki miesięcznika będę mogły wygrać profesjonalną sesję zdjęciową w stylizacji „a’la Grachi”. Zdjęcia laureatek ukażą się w czerwcowym wydaniu magazynu. Pod koniec marca rusza kampania reklamowa w internecie na takich stronach jak kotek.pl, bravo.pl, tvnplayer, youtube oraz w popularnych serwisach z grami. Kampania w mediach społecznościowych obejmie portale nk.pl i Facebook. Dodatkowo przez pierwsze dwa tygodnie kwietnia w Multikinie będzie można zobaczyć spoty reklamujące serial „Grachi” przed tytułami dziecięcymi i familijnymi. Reklamy serialu będą także obecne magazynach dla dzieci: „Monster High”, „Littlest Pet Shop” oraz „Mia i Ja”. Działania reklamowe startują 13 marca w magazynie „Fun Club” i zakończą się w czerwcu. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.


- „Grachi” to pełna zabawnych sytuacji i wpadającej w ucho muzyki telenowela o szkolnym życiu nastolatków, dlatego kampania została zaplanowana w mediach skierowanych do dzieci w wieku szkolnym – mówi Agata Papis, brand manager kanałów dziecięcych MiniMini+ i teleTOON+. - Widzowie teleTOON+ znajdą tu sytuacje, które znają z własnego doświadczenia, ale będzie tu też trochę magii. Serial bawi, wzrusza i pokazuje, że warto być koleżeńskim – dodaje Papis.


Serial „Grachi” podbił serca nastolatków w Ameryce Południowej. Został nominowany do wielu nagród, a w Meksyku i Argentynie zdobył m.in. tytułu najlepszego serialu telewizyjnego. Odtwórczyni głównej roli Isabella Castillo otrzymała liczne wyróżnienia i została okrzyknięta najpopularniejszą nastoletnią gwiazdą Ameryki Południowej. W polskiej wersji głosu głównym bohaterkom użyczyły Joanna Jabłczyńska i Maria Niklińska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...