Zamknij
Nowości - Auto-moto

Tani nie znaczy gorszy - kolejna odsłona kampanii LINK4

Witold Sokołowski, 2009-03-31 10:12:00

Wasowski i Szczęśniak powracają do telewizji w najnowszej reklamie Link4. Jest ona kolejnym etapem kampanii marketingowej ubezpieczyciela, zachęcającej klientów do sprawdzenia i porównania ofert Auto Casco. W reklamie telewizyjnej główny nacisk został położony na wskazanie kluczowych zalet dobrego ubezpieczenia AC. Kampania rozpoczyna się 1 kwietnia br.


Telewizyjna odsłona ma charakter produktowy oraz sprzedażowy i jest kontynuacją trwającej już od miesiąca kampanii radiowej dobrego casco Link4. W pierwszym, radiowym etapie promocji podstawowym celem reklam Link4 było budowanie jakości AC oraz powalczenie ze stereotypem, że tani znaczy gorszy. - Startujemy w prima aprilis, ale żartujemy tylko w formie. W treści jesteśmy konkretni i zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty casco - mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor pionu marketingu Link4.


Spoty pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych, m.in. w stacjach telewizji publicznej, Polsacie, stacjach TVN-u czy należących do At Media. Kampania wspierana będzie też przez działania w radiu oraz internecie. Obok akcji mailingowych oraz bannerowych powstała specjalna sekcja na stronie http://www.link4.pl poświęcona 7 cechom dobrego casco.


Pomysł kreatywny nowej kampanii należy do agencji Change Communications. Zakupem mediów oraz planowaniem zajął się dom mediowy MediaCom. Akcja telewizyjna potrwa przynajmniej dwa miesiące. Spoty wyreżyserowali Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...