Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

TALK MARKETING - nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

Paweł Gębusiak, 2013-02-21 12:37:55

TALK MARKETING - nowy gracz na rynku marketingu rekomendacji

Przygotowują już oferty kampanii dla pierwszych klientów, testują platformę do komunikacji z talk agentami i rekrutują kolejnych pracowników – na polski rynek z rozmachem wchodzi agencja marketingu rekomendacji TALK MARKETING. Na jej czele stoi osoba z bogatym doświadczeniem marketingowym i insightem klienta pozwalającym wczuć się w jego sytuację i zrozumieć potrzeby. – Myślę, że to nasza niewątpliwa przewaga konkurencyjna – mówi Adriana Kajca, dyrektor zarządzający i prezes zarządu TALK MARKETING. W branży jest już głośno o nowym graczu.


Agencja TALK MARKETING jest kierowana przez specjalistę z dużym doświadczeniem. Adriana Kajca w opinii współpracowników, klientów i znajomych to skuteczny manager w obszarze brand i trade marketingu. Potrafi właściwie interpretować fakty, liczby i badania, które służą jej do opracowywania skutecznych strategii i planów działania. Efektywna w performance management, umie określać cele i je realizować. Posiada także ponadprzeciętne sukcesy w swojej dotychczasowej pracy jako marketingowiec i manager. - Miałam okazję współpracować z Adrianą na różnych polach. Była moim klientem i kilkakrotnie realizowałyśmy wspólne projekty, w czasie gdy pracowała w korporacjach. Była także pracownikiem Streetcom. W obu przypadkach współpraca układała się doskonale. Niewątpliwie jest bardzo doświadczonym marketerem, co w połączeniu z wiedzą, jaką zdobyła w Streetcom sprawia, że agencja TALK MARKETING może stać się poważnym konkurentem – ocenia sytuację Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.


– Marketing rekomendacji daje teraz w Polsce olbrzymie możliwości. Po wielu zrealizowanych kampaniach przekonałam się, jak bardzo może być efektywny. Pracując dla Streetcom miałam okazję zderzyć doświadczenie związane z zarządzaniem markami zdobyte w międzynarodowych firmach z praktyką z obszaru marketingu rekomendacji – odpowiada Adriana Kajca z TALK MARKETING. – Chcemy wykroić dla siebie jak największy kawałek tego tortu, tym bardziej, że jest to rynek z dużym potencjałem wzrostu. Kryzys wręcz temu sprzyja bo marketerzy szukają teraz bardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej. Wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie, chcemy zbudować silną i rzetelną markę, sięgającą po najlepszych klientów – zaznacza Kajca. Jako benchmark stawia sobie polski Streetcom i amerykańską agencję BzzAgent.


W tej chwili TALK MARKETING testuje specjalną platformę, która posłuży do komunikacji z rekrutowanymi do kampanii talk agentami. Agencja prowadzi też rekrutację i szuka osób na stanowiska: sales managera, system support specialist oraz account managera.

 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...