Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

TAI dla Ministerstwa Środowiska

Witold Sokołowski, 2005-08-23 11:06:00

1. sierpnia 2005 r. Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. rozpoczęła świadczenie usługi monitoringu prasy dla Ministerstwa Środowiska.

Przez 5 miesięcy Telefoniczna Agencja Informacyjna dostarczać będzie do Ministerstwa Środowiska informacje prasowe z prasy ogólnopolskiej, regionalnej oraz specjalistycznej dotyczące działalności Ministerstwa Środowiska.

- „W dzisiejszym świecie, pozyskanie aktualnych informacji na temat rynku i działań podejmowanych przez jego uczestników jest sprawą kluczową. Obserwując rynek usług monitoringu mediów zauważamy coraz liczniejszą grupę podmiotów gospodarczych, organizacji rządowych i samorządowych, które z usług tych korzystają. Dlatego cieszymy się, że Ministerstwo Środowiska doceniło Telefoniczną Agencję Informacyjną i standard oferowanej przez nas usługi monitoringu prasy” - mówi Piotr Sikora, prezes Telefonicznej Agencji Informacyjnej.


Telefoniczna Agencja Informacyjna przygotowuje dla Ministerstwa Środowiska codzienny serwis prasowy, który zawiera informacje na temat ochrony środowiska, ochrony powietrza, geologii, gospodarki leśnej, gospodarki wodnej, polityki ekologicznej, organizacji ekologicznych oraz instytucji i departamentów Ministerstwa Środowiska.

Telefoniczna Agencja Informacyjna jest członkiem organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse) – Międzynarodowego Stowarzyszenia Biur Wycinków Prasowych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...