Zamknij
Nowości - Sport

SYNERGIC podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z City Handlowy

Nowy User, 2017-03-08 09:17:02

SYNERGIC, lider w branży dostawców rozwiązań reklamy OOH podpisał długoterminową umowę z Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike. Po raz pierwszy w Polsce, jedna z największych światowych instytucji finansowych zaangażowała się na tak dużą skalę w tę formę reklamy.


Dla SYNERGIC to bardzo ważny kontrakt. Przy tak kompleksowej i długoterminowej współpracy niezwykle istotne są elementy składowe, które do sukcesu, jakim jest jego podpisanie, prowadzi. Atrakcyjna oferta i zaufanie to mocna podstawa na której będziemy dalej wspólnie budować – komentuje sukces Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC - Wykorzystanie rowerów miejskich jako nośnika treści reklamowych nie jest rewolucyjne, ale jest stosunkowo nowe. Daje to unikalną możliwość osiągnięcia przez Partnera założonych celów - jakościowego dotarcia ze sprofilowanym komunikatem do różnych grup odbiorców - podkreśla Prezes SYNERGIC.


1 marca wraz z oficjalnym startem sezonu rowerowego na ulice Warszawy, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Opola i Szczecina wyjechało 14 540 rowerów, które na skrzydełkach miały wyróżniające się niebieskie reklamy Citi Handlowy. W kwietniu do pierwszych sześciu miast dołączą kolejne tworząc w sumie „miejską masę krytyczną”.


To pierwszy w Polsce kontrakt rowerowy Citi Handlowy na tak dużą skalę. Aby ją unaocznić, warto podkreślić, że aktualnie warszawski system rowerów miejskich jest piątym największym systemem rowerów miejskich w Europie. W ramach kontraktu z Citi Handlowy w marcu, w samej Warszawie prawie 100 % Veturilo będzie jeździło z reklamą banku, finalnie będzie to 80% stołecznych rowerów. Rowery miejskie cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców polskich miast. Ten sezon rekordowo rozpoczęła Warszawa. W weekend 4-5 marca, wynajęto ponad 34 tysiące rowerów, a tylko w niedzielę ponad 20 tysięcy. Są to najlepsze wyniki Veturilo w historii. W żadnym innym mieście w Polsce inauguracja sezonu nigdy nie przyciągnęła aż tylu użytkowników”. - dodaje Joanna Hutnik-Szlemińska, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.


Umowa pomiędzy SYNERGIC a Citi Handlowy została zawarta na trzy lata. Oprócz reklam na rowerach miejskich, od kwietnia planowane są dodatkowe atrakcyjne działania skierowane zarówno do użytkowników systemu Veturilo, jak i Klientów Citi Handlowego.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne