Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

Suzuki rozszerza współpracę z piłką ręczną

Nowy User, 2017-02-14 11:36:29

Suzuki rozszerza działania związane z piłką ręczną w Polsce i zostaje partnerem nowo powstałej, profesjonalnej ligi piłki ręcznej mężczyzn – PGNiG Superliga.


Suzuki Motor Poland od lat angażuje się we wspieranie polskiego sportu. Piłka ręczna w Polsce czasu cieszy się popularnością, a drużyny klubowe z powodzeniem startują w rozgrywkach międzynarodowych. Marka Suzuki związana jest z tą dyscypliną od 2015 roku i stale poszerza swoje zaangażowanie. Teraz Suzuki zostaje oficjalnym partnerem i dostawcą samochodów do Superligi.


- Współpraca z Partnerem takim jak Suzuki pokazuje realne wsparcie dla naszych klubów – mówi Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi – Otrzymaliśmy do naszej dyspozycji piętnaście samochodów marki Suzuki SX4 S-CROSS. To bardzo komfortowe i wszechstronne crossovery, które z pewnością ułatwią nam realizację wielu zadań.


Zadowolenia ze współpracy nie kryje również Piotr Dulnik, Dyrektor Generalny Suzuki Motor Poland: - Popularność piłki ręcznej rośnie, a nasze drużyny regularnie odnoszą sukcesy. Jesteśmy dumni, że możemy być wsparciem dla tak prestiżowej dyscypliny. Dotychczasowa współpraca była bardzo korzystna dla obu stron, dlatego z przyjemnością dalej angażujemy się w rozwój piłki ręcznej w Polsce.


W najbliższym sezonie zostanie rozegranych 198 meczów przez 14 zespołów. PGNiG Superliga z pewnością przyniesie wiele emocji sportowcom i polskim kibicom.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...