Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Witold Sokołowski, 2014-05-26 21:46:28

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call center i w sieci placówek. Kampania podkreśla nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej precyzyjnie do potrzeb klientów oraz wygodę korzystania bez względu na to z jakiego kanału sprzedaży klient zdecyduje się skorzystać. Bohaterem spotów jest animowany pies Spox rasy Jack Russell Terrier.


Na kampanię składają się spoty reklamowe w dwóch kreacjach oraz sponsoring transmisji Formuły 1, a także działania w social mediach. Do relacji z wyścigów Formuły 1 przygotowano oddzielne zapowiedzi sponsorskie. W każdej z kreacji została użyta animowana postać psa Spoxa rasy Jack Russel Terrier.


„JRT to wspaniałe psy myśliwskie, obdarzone wyjątkowym węchem i instynktem łowieckim– niemal jak nasza platforma, która pozwala „upolować” najlepsze oferty produktów ubezpieczeniowych i od razu je kupić czy to u agenta, czy przez telefon lub platformę internetową.” – wyjaśnia Jakub Nowiński z Superpolisa.pl


Kampania rozpoczyna się od maja i potrwa do końca listopada. Będzie realizowana w kanałach telewizyjnych wchodzących w skład pakietu Polsatu.


Kreację filmów reklamowych i zapowiedzi sponsorskich przygotowała agencja twórcza Chimney. Proces planowanie i zakup mediów został przeprowadzony in-house.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Katarzyna Szastko   2018-01-19 13:58:08

    Oni teraz się promują w programach partnerskich w sieciach typu Bankier, Compreia lead itp. Nie pamiętam dokładnie, w których. Cieawke jaki jest odzew, bo z tego co widziałam to tam mieli stawkę na poziomie 5 CPL, to w branży finansowej reklamy za klik bywają lepiej opłacane, podobnie jest chyba w ubezpieczeniach. Katarzyna

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...