Zamknij
Nowości - Media i marketing

„Strefa dobrych cen” w McDonald's

Witold Sokołowski, 2006-01-03 17:10:00

4 stycznia w restauracjach McDonald’s na terenie całego kraju rusza kolejna odsłona programu „Strefa dobrych cen”. Objęte nim produkty, to: Cheeseburger, Hamburger, Ciastko, Mały Shake, Małe Capuccino, Mały Napój, Mała Sałatka oraz Lody małe .

„Strefę dobrych cen” wspiera reklama telewizyjna. 30-sekundowe spoty emitowane będą w następujących stacjach telewizyjnych: TVP, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Tele5, TV Puls, Viva, MTV, VH1, 4funTV. W restauracjach znajdują się materiały POP: slajdy, siatki i banery.

Program przygotowano we współpracy z DDB Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Optimum Media.



Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...