Zamknij

Nowości - Sport

Grzegorz Krychowiak w drużynie adidas

Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i Paris Saint-Germain, dołączył do drużyny adidas Football. 27-letni pomocnik będzie występował w modelu ACE17. Już dziś rozpoczyna się pierwsza wspólna akcja marki i Krychowiaka - turniej Battle of Control. 

czytaj dalej

SYNERGIC podpisał trzyletni kontrakt reklamowy z City Handlowy

SYNERGIC, lider w branży dostawców rozwiązań reklamy OOH podpisał długoterminową umowę z Citi Handlowy na sprzedaż reklam na rowerach miejskich we wszystkich miastach, gdzie operatorem systemów jest firma Nextbike. Po raz pierwszy w Polsce, jedna z największych światowych instytucji finansowych zaangażowała się na tak dużą skalę w tę formę reklamy.  

czytaj dalej

FFW Communication dla KROSS

Agencja content marketingowa FFW Communication wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy KROSS, czołowego producenta rowerów w Europie.  

czytaj dalej

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.  

czytaj dalej

adidas kontynuuje współpracę z Tailor Made PR

Tailor Made PR w wyniku przetargu po raz kolejny zostało wybrane przez adidas Poland do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR, influencer marketing oraz za prowadzenie kanałów społecznościowych marki. Umowa obejmuje współpracę dla wszystkich kategorii, czyli adidas Running, adidas Women, adidas Football oraz adidas Originals. 

czytaj dalej

First Aid Communication z Red Bird

Agencja First Aid Communication podpisała umowę o współpracy z firmą Red Bird, dystrybutorem oraz producentem akcesoriów sportowych i outdoorowych.  

czytaj dalej

S4 odpowiedzialna za promocję kampanii wizerunkowej marki SKYN

Producent innowacyjnej marki prezerwatyw premium wystartował z kampanią wizerunkową. Za realizację działań PR i social media odpowiada Agencja Reklamowa S4.

czytaj dalej

Nowe sportowe twarze kampanii 4F

Ona – pracowita 20-latka u progu kariery sportowej, która w tym roku po raz pierwszy uzyskała minimum olimpijskie. On – utytułowany sportowiec po przejściach, który niezłomnością charakteru zawstydziłby niejednego pełnosprawnego kolegę po fachu. Maria Andrejczyk i Rafał Wilk w kampanii marki 4F udowadniają, że niemożliwe to tylko słowo, a wytrwałość to kluczowa cecha w sporcie i w życiu.

czytaj dalej

CityFit z nową agencją PR

Sieć klubów fitness CityFit rozpoczęła współpracę z warszawską agencją INB Digital, która odpowiadać będzie za działania PR marki.

czytaj dalej

Kampania wizerunkowa RIO

Rok 2016 jest wyjątkowy dla marki 4F. Na Igrzyskach Olimpijskich Rio 2016 w strojach 4F wystąpią nie tylko reprezentanci Polski, ale także zawodnicy z Serbii i Łotwy. To pierwszy przypadek w historii, kiedy polska marka odzieżowa ubierze sportowców z innych krajów.

czytaj dalej

Strona 1 z 134 1 2 3 ... »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...