Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Spółka Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR

Nowy User, 2017-03-03 18:15:32

Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR. Poza relacjami z mediami i komunikacją na Facebooku, agencja zajmie się również realizacją strategii content marketingowej oraz działaniami reklamowymi.


Sento to krakowska spółka deweloperska, która oferuje mieszkania wykończone „pod klucz” w różnych częściach miasta, m.in. na Ruczaju, Prądniku Białym. W tym roku zostanie zaprezentowana także prestiżowa inwestycja z widokiem na Wawel.


Po przedłużeniu umowy, do zadań Prime Time PR należeć będzie komunikacja marki na Facebooku oraz utrzymywanie relacji z mediami tradycyjnymi i internetowymi.


Agencja odpowiadać będzie za działania z zakresu content marketingu. W efekcie, powstanie m.in. cykl artykułów eksperckich oraz blog firmowy z autorskim brand hero. Z kolei dział graficzny Prime Time PR zajmie się projektami reklamowymi.


Za obsługę klienta ze strony agencji odpowiadają Patrycja Grzybowska, PR&Content Manager oraz Inga Chłódek, Content&Graphic Manager.


Poza spółką Sento, Prime Time PR obsługuje także innych klientów z branży nieruchomości, w tym m.in. Grupę Deweloperską Geo, PB Start, Grupę 3D oraz portal rynek-deweloperski.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...