Zamknij
Prosto z rynku - PR w firmie info

Sokołów S.A. wyróżniony w konkursie EB Kreator

Nowy User, 2017-03-03 20:16:57

Firma Sokołów S.A. zdobyła wyróżnienie w największym, prestiżowym konkursie employer branding – EB Kreator. Uznanie jury zyskała zakładka „kariera” na nowej stronie firmowej www.sokolow.pl.


EB Kreator jest konkursem skierowanym do pracodawców, a jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy. W tym roku odbyła się trzecia już edycja, w której udział wzięło aż 100 firm z rekordową liczbą ponad 160 zgłoszeń.


Sokołów S.A. zdobył wyróżnienie w kategorii „Zakładka kariera”, znajdując się w ścisłej siódemce firm, wybranych spośród nadesłanych zgłoszeń. Jury doceniło zakładkę „Pracujemy ze smakiem” na nowej stronie www.sokolow.pl, za najważniejsze atuty uznając m.in. czytelny opis procesu rekrutacyjnego, zastosowanie piktogramów zamiast litego tekstu, wprowadzenie narzędzi ułatwiających nawigację na stronie, pokazanie ludzi w pracy (za biurkiem, w hali, w sklepie itp.). W pracy nad nową stroną www.sokolow.pl naszym priorytetem był nie tylko bardziej czytelny układ treści czy czytelna nawigacja, ale też autentyczność – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w firmie Sokołów S.A. W zakładce „Pracujemy ze smakiem” przedstawiamy naszych pracowników w codziennych sytuacjach zawodowych. Wyróżnienie w konkursie EB Kreator cieszy tym bardziej, że nowa strona internetowa to projekt zrealizowany jako wspólne przedsięwzięcie, angażujące wiele działów firmy i jej pracowników – dodaje Sylwia Miszczuk, Dyrektor ds. HR w firmie Sokołów S.A.


Jury konkursu EB Kreator dostrzegło również aktywną obecność marki w Social Media, takich jak LinkedIn oraz GoldenLine. To dla nas niezwykle ważne kanały komunikacji z obecnymi i potencjalnymi pracownikami, stąd szczególna dbałość o aktywną obecność na nich – podkreśla Sylwia Miszczuk. – W minionym roku osiągnęliśmy największy wzrost wśród wszystkich profili na GoldenLine. Dalszy rozwój profili firmy to również plan na 2017 rok.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...