Zamknij
Nowości - Auto-moto

smARTcat przeprowadził sampling dla Bosch

Elżbieta Grapsztunowicz, 2012-01-17 18:28:55

W wyniku wygranego przetargu, agencja reklamowa smARTcat przygotowała i przeprowadziła akcję testowania świec zapłonowych do silników samochodowych firmy Robert Bosch.


Akcja skierowana była do przedstawicieli handlowych zatrudnionych u dystrybutorów samochodowych części zamiennych współpracujących z Bosch. W jej ramach imienne zaproszenia do testowania świec zapłonowych otrzymało prawie 4 tys. przedstawicieli handlowych z całej Polski. Każdy z nich otrzymał indywidualny kod, który upoważniał go do dokonania zamówienia kompletu świec dedykowanych do swojego samochodu. W tym celu smARTcat opracował dedykowany serwis internetowy poświęcony świecom zapłonowym firmy Bosch – www.swiecebosch.pl – za którego pośrednictwem uczestnicy akcji mogli wybierać świece do testów. Do testów przygotowane były zarówno świece zapłonowe Super Plus do benzyny jak i platynowo irydowe do LPG, za których dostarczenie uczestnikom odpowiadał smARTcat.


Uczestnicy akcji, którzy zamówili świece, zostali poproszeni o wyrażenie opinii o ich jakości i niezawodności. W akcji testowania świec wzięło udział aktywny udział prawie 2,5 tys. uczestników. Otrzymaliśmy ponad 600 szczegółowych ankiet na temat świec Bosch, w których to ponad 95 % respondentów przyznało im ocenę bardzo dobrą lub doskonałą. W podziękowaniu za udział w badaniu 200 pierwszych ankietowanych otrzymało upominki firmowe od Bosch.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...