Zamknij
Nowości - Auto-moto

Skody Yeti promuje się w centrach handlowych

Witold Sokołowski, 2014-03-05 10:15:47

W centrach handlowych w największych miastach w Polsce rozpoczęła się niestandardowa akcja promująca odświeżony model Skody Yeti. Działania te są elementem strategii komunikacji nowej Skody Yeti zaplanowanej przez MediaCom.


Event kroczący obejmuje centra handlowe w pięciu największych miastach. Opracowaniem pomysłu i jego realizacją zajęła się jednostka contentowa MediaCom Beyond Advertising. Do udziału w akcji zapraszane są osoby odwiedzające centra handlowe. Na specjalnym stoisku, z wydzieloną częścią do robienia zdjęć w technologii greenscreen, mogą oni za pomocą odpowiedniego kostiumu i tła fotografii, pokazać w jakie wyjątkowe miejsca porwało ich Yeti.


Hasło przewodnie kampanii brzmi Skoda Yeti porywa. Bohaterowie kopii reklamowej porywani są przez samochód np. na weekendową imprezę. Akcja w centrach handlowych kontynuuje ten wątek. Na stoisku Skody wykonujemy fotomontaże, pokazujące uczestników zabawy w zupełnie innych okolicznościach. Mogą zostać uprowadzeni na zimową przejażdżkę co koresponduje z terenowym charakterem i przestronnością auta. Na stoisku obecne są hostessy, zapraszające do zabawy oraz promotorzy, opowiadający o nowej wersji Skody Yeti. Oczywiście wszyscy chętni mogą wsiąść do samochodu stojącego obok stoiska. – mówi Maciej Boroń z MediaCom Beyond Advertising.


Harmonogram akcji obejmuje Stary Browar w Poznaniu, Galerię Dominikańską we Wrocławiu, Galerię Krakowską w Krakowie oraz Blue City i Plac Unii w Warszawie. Akcja odwiedziła już Poznań i Wrocław. Potrwa do 23 marca br.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...