Zamknij
Nowości - Auto-moto

Skoda uczy bezpiecznej jazdy

Witold Sokołowski, 2007-02-28 21:11:00

Pod hasłem „Opanuj sztukę bezpiecznej jazdy” w piątek 23 lutego ruszyła IV edycja programu „Szkoła Auto” – Szkoła Bezpiecznej Jazdy, której twórcą i głównym sponsorem jest Skoda Auto Polska. Szkoła Auto to pierwsza profesjonalna szkoła doskonalenia jazdy w Polsce. Tegoroczna edycja projektu przyniosła wiele zmian m.in. strategii komunikacji programu, formuły programów telewizyjnych oraz charakteru strony internetowej. Za strategię komunikacji oraz obsługę programu „Szkoła Auto” w zakresie działań ATL oraz BTL, a także PR i eventów odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.


- „Zdecydowaliśmy się wprowadzić kilka znaczących zmian w programie „Szkoła Auto”, dzięki którym chcemy zbudować przekonanie, że inteligentny kierowca w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami zastosowanymi w samochodzie tworzą synergię zapewniającą większe bezpieczeństwo na drodze. Projekt ma podkreślić kluczową rolę kierowcy jako ważnego czynnika bezpieczeństwa w samochodzie oraz zwrócić uwagę, że kierowca Skody to osoba dokonująca przemyślanych wyborów.” – powiedział Tomasz Piasny, PR manager Skoda Auto Polska

Projekt „Szkoła Auto” ma na celu budowanie wizerunku Skody jako marki kojarzonej z bezpieczeństwem. Grupą docelową prowadzonych działań są mężczyźni posiadający rodzinę, otwarci na proponowane rozwiązania, zainteresowani tematyką bezpieczeństwa. Działania kierowane będą także do osób zarządzających flotą pojazdów, a także do dziennikarzy.

Kanałami komunikacji wykorzystanymi w projekcie „Szkoła Auto” są m.in. telewizja, prasa, internet, mailing oraz eventy. Głównym narzędziem komunikacyjnym będzie program telewizyjny emitowany na antenie TVN Turbo i TVN7. Program oprócz pokazania zachowań kierowców w niespodziewanych sytuacjach drogowych zawierać będzie m.in. porady eksperta ADAC, czy manewry wykowane przy użyciu systemów wspomagających. Program prowadzić będzie Irek Bieleninik – polski dziennikarz, natomiast fachowych porad udzielać będą Maciej Wisławski oraz ekspert z niemieckiego automobilklubu ADAC Peter Ziganki.

Za kreację idei oraz nadzór autorski prowadzonej kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint. Od kwietnia br. „Szkoła Auto” obecna będzie również w TVP1. Agencja zaproponowała także nową formułę strony internetowej www.szkola-auto.pl. Komunikacja programu „Szkoła Auto” wzmocniona zostanie także serią eventów. W ramach działań związanych z projektem przeprowadzony będzie także mailing skierowany do managerów średniego szczebla, zarządzających flotą pojazdów.

W ramach realizacji projektu agencja Peppermint odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, stworzenie nowego CI „Szkoły Auto” oraz koordynację wszystkich działań w obrębie projektu. Odpowiedzialna jest także za kreację strony internetowej oraz eventów wzmacniających komunikację. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat. Agencja Peppermint realizuje projekt w rezultacie wygranego przetargu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...