Zamknij
Relacje

She’s interactive, bo kobieta powinna być interaktywna

Łukasz Jakubiak, 2009-10-24 10:05:47

15 paźdzerinika br. był dniem bardzo wielu imprez z branży marketingowej, internetowej i PR-owej. Poza Forum MEC Interaction i Rewolucji w Komunikacji w Agorze i kilku mniejszych seminariów, na warszawskim Mokotowie miała miejsce konferencja zatytułowana ,,She's interactive" organizowana przez ARBOinteractive i skierowana przede wszystkim do kobiet. Na miejscu pojawiło się ok 120 pań, a co ważne posiadających rożną  wiedzę o nowoczesnych narzędziach komunikacyjnych w internecie. Celem konferencji było zaprezentowanie Internetu i narzędzi sieciowych jako prostych w wykorzystaniu i efektywnych kanałów komunikacji z klientem. Uczestniczki She’s interactive poznały polski rynek reklamy online oraz najpopularniejsze formy obecności marki w sieci – od działań z zakresu ePR, przez wizerunkowe i sprzedażowe kampanie banerowe, na marketingu w wyszukiwarkach skończywszy, a także zapoznały się z metodami badania efektów działań prowadzonych w sieci. Wszystkie prezentacje cieszyły się sporym zainteresowaniem i towarzyszyły im liczne, często szczegółowe i bardzo dociekliwe pytania uczestniczek. Wśród nich pojawiały się kwestie dotyczące m.in. kolejności stron wyświetlanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek, wysokości budżetów przeznaczanych na kampanie internetowe, a nawet poprawności wystawiania faktur przez Google.

 

Największe poruszenie słuchaczek wywołały prelekcje Małgorzaty Kowalskiej z mBanku i Macieja Mincera z ARBOvision dotyczące internetowego Public Relations oraz wystąpienie Tomasza Teodorczyka z firmy nugg.ad, który opowiadał o targetowaniu behawioralnym. Słuchaczki dopytywały się o prawidłową reakcję na negatywne opinie o naszej marce publikowane w Internecie, o to, czy warto być pierwszym i nie należy bać się, że konkurencja skopiuje nasze pomysły, czy też o sposób kategoryzowania użytkowników przez system targetowania behawioralnego. Ostra dyskusja wywiązała się także w temacie porównania kosztów kampanii targetowanej behawioralnie do kosztów tradycyjnej kampanii odsłonowej.

Duże wśród uczestniczek She’s interactive wywołały także dwie ostatnie prelekcje. Tomasz Więckowski z LOGICSEARCH za pomocą obrazowych, a zarazem zabawnych przykładów, przedstawił sposoby ewaluacji działań w Internecie. Natomiast Marcin Maj z agencji Os3 opowiadając o marketingu skierowanym do kobiet w dość kontrowersyjny sposób porównywał współczesne internautki do kobiet z okresu początków reklamy. Ostatnim punktem czwartkowej konferencji było losowanie nagród wśród uczestniczek – m.in. kampanii odsłonowych w sieciach ARBOnetwork i BizOn media, szkoleń z zakresu SEM organizowanych przez LOGICSEARCH oraz prenumerat magazynów Elle i Marketing w praktyce.

zobacz filmzobacz zdjęcia

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Sylwia Pochelska   2010-02-17 16:06:27

    Jestem za tym by było więcej takich prezentacji skierowanych tylko dla kobiet.

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...