Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Sensacyjny projekt Ewana McGregora i BSS Group

Nowy User, 2017-02-16 21:58:10

Sensacyjny projekt Ewana McGregora i BSS Group

Pod koniec grudnia 2016 fani Ewana McGregora zostali zaskoczeni relacją w mediach społecznościowych z jego wizyty… w Warszawie. Aktor przyjechał do Polski na zaproszenie BSS Group specjalizującej się między innymi w sprzedaży praw do wizerunku znanych postaci na potrzeby kampanii reklamowych. W Polsce zagrał główną rolę w sensacyjnym spocie reklamowym „Czerwony punkt" debiutującej platformy VOD - ShowMax.


Centralnym elementem kampanii jest 7-minutowa etiuda w reżyserii Patryka Vegi. U boku Ewana McGregora w produkcji wzięli udział m.in.: Olga Bołądź, Andrzej Grabowski i Piotr Stramowski. Spoty reklamowe są emitowane w telewizji, kinach oraz na showmax.com. Wspiera je kampania na portalach społecznościowych, outdoorze, a także direct marketing.


Gwiazda kampanii, Ewan McGregor, to popularny aktor filmowy i teatralny znany szerokiej publiczności z roli Marka Rentona w filmie Trainspotting oraz Christiana w "Moulin Rouge!". Wcielił się także w postać Obi-Wana Kenobiego w kultowych "Gwiezdnych wojnach". Jest także zapalonym motocyklistą oraz działaczem charytatywnym. Te dwie pasje połączył w projekcie Long Way Round, podczas którego przejechał na motocyklu trasę z Londynu do Nowego Jorku poprzez Unię Europejską, Ukrainę, Rosję, Kazachstan, Mongolię, Syberię i Kanadę. Podczas podróży McGregor i jego współtowarzysze odwiedzali ośrodki UNICEF-u na Ukrainie, w Kazachstanie i Mongolii.


Za pozyskanie Ewana McGregora do kampanii, podpisanie kontraktu z gwiazdorem oraz koordynację współpracy na planie filmowym odpowiedzialna jest agencja BSS Group. Nie jest to pierwszy sukces firmy w zakresie zaangażowania hollywoodzkiej gwiazdy do działań promocyjnych na terenie Polski. Agencja BSS Group zapewniła udział Kevina Spacey w kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK. Ma na koncie także wiele kontraktów z rodzimymi gwiazdami sportu. W 2016 roku w reklamie Kuchni Lidla wystąpił Maciej Żurawski, w kampanii Nestlé Porusza Polskę - Zbigniew Bródka, a w spocie reklamowym KitKat wziął udział Maciej Rybus. BSS Group jest także współwłaścicielem Filip Mecner Artist Management - lidera w komercjalizacji praw do wizerunku gwiazd polskiego show-biznesu. W ostatnim czasie agencja zrealizowała kampanie z udziałem Anny Starmach dla marki Electrolux, Małgorzaty Rozenek dla marki Fargotex, Olgi Frycz dla ING i Piotra Kędzierskiego dla T-Mobile.


„Zaangażowanie światowej gwiazdy tego formatu to zawsze wielkie wyzwanie produkcyjne i logistyczne, ale także wyjątkowa radość i doświadczenie. W Polsce nieczęsto zdarzają się kampanie dedykowane temu terytorium z aktorami znanymi z hollywoodzkich produkcji. Tym bardziej cieszy nas fakt, że BSS Group staje się liderem w realizacji tego typu projektów w Polsce. Co ważne, sukces tych kampanii i profesjonalizm ich przygotowania są zachętą dla pozostałych gwiazd do spojrzenia na nasz kraj, nie tylko jak na kierunek turystyczny, ale także jak na szansę biznesową" - skomentował President of the Board BSS Group, Damian Raciniewski.


Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, a producentem Opus Film.


ShowMax to płatny serwis VOD, należący do koncernu Naspers, który jest dostępny już w 65 krajach. W Polsce zadebiutuje 15 lutego 2017 roku. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...