Zamknij
Nowości - Auto-moto

Ruszyła kampania launch’owa Hyundaia - ix35

Witold Sokołowski, 2010-03-06 13:54:17

Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Hyundaia - ix35, następcy popularnego modelu Tucson. Ix35 jest przedstawicielem segmentu C-SUV. ix35 wyróżnia opływowy i nowoczesny profil realizowany w linii Hyundai „Fluidic Sculpture”. Dla ix35 charakterystyczne są: przestronna kabina pasażerska, dodatkowa przestrzeń bagażowa oraz atrakcyjna wydajność paliwowa.


W pierwszym etapie kampania miała charakter teaser’owy z 10 sekundowym spotem reklamowym. 26go lutego br. nastąpiło wyjaśnienie kampanii, które miało miejsce zarówno w TV (spot 30") jak i prasie (dzienniki i magazyny). Jest to największa kampania w historii marki Hyundai w Polsce, obejmująca wszystkie kanały komunikacji.


Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Adaptacją globalnej kreacji zajęła się Agencja ChocolAd.


Zdjęcie: hyundai.pl

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...