Zamknij
Nowości - Media i marketing

Rusza Przystań Żywca w Ustce

Witold Sokołowski, 2006-08-08 00:00:00

11-13 sierpnia rusza Przystań w Ustce – piąta z cyklu wakacyjnych imprez sponsorowanych przez markę Żywiec. Na trzy dni plaża główna przy molo zamieni się w tętniące życiem i zabawą miejsce, a wszystko w oprawie doskonałej muzyki i z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej - Hey i Sistars.

Zabawa na Przystani rozpocznie się w piątek i potrwa do niedzieli, choć już od środy można będzie poczuć atmosferę nadchodzących dni dzięki pokazom młodych zapaleńców z grupy Action Team. Będą oni zachęcać do udziału w Przystani poprzez pokazy akrobacji rowerowych i break dance. A już od poniedziałku w całym mieście staną wielkie, dmuchane ściany zapraszające do miasteczka Przystań.


W piątek dziennikarze radiowej Trójki – patrona medialnego Przystani - poprowadzą autorski program „Przystań Trójka”, a późnym wieczorem Hirek Wrona poprowadzi na żywo ze sceny audycję „Czarny Piątek”.

Niewątpliwą atrakcją tegorocznej Przystani są towarzyszące jej Mistrzostwa Polski w Kitesurfingu – cykl zawodów rozpoczął się w lipcu w Łebie. Wielki finał mistrzostw odbędzie się podczas Przystani w Sopocie 25-27 sierpnia. Główną nagrodą w Mistrzostwach, ufundowaną przez markę Żywiec, jest wyjazd do Brazylii na finał Pucharu Świata w Kitesurfingu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...