Zamknij
Nowości - Zdrowie

Rusza kampania telewizyjna Carex

Nowy User, 2017-02-08 11:02:26

Rusza kampania telewizyjna Carex

6 lutego rusza nowa kampania telewizyjna marki Carex, której spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.


Akcja promuje antybakteryjne mydła w płynie Carex, a także wspiera nowość w portfolio marki – antybakteryjne mydła w kostce. Kampania, która potrwa do 5 marca, obejmuje także media społecznościowe i wsparcie PR.


Carex to marka będąca liderem rynkowym w segmencie mydeł antybakteryjnych , która w swoim portfolio posiada także antybakteryjne żele do rąk, chusteczki odświeżające oraz nowość – pielęgnujące, antybakteryjne mydła w kostce.


Na potrzeby najnowszej kampanii telewizyjnej marki powstał 20-sekundowy spot reklamowy, który komunikuje hasło marki „Myje, chroni, pielęgnuje. Dla całej rodziny”.


Carex każdego dnia dba o higienę całej rodziny, oferując przyjazne dla skóry produkty. To marka familijna, co przede wszystkim staraliśmy się oddać, tworząc najnowszą kampanię – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, Junior Brand Manager marki Carex. – Spot promujący antybakteryjne mydła w płynie Carex oraz nowość w portfolio, mydła w kostce, utrzymany jest w konwencji dokumentującej codzienne sytuacje, w których – by móc w pełni czerpać z życia – potrzebujemy dodatkowej pewności, że jesteśmy „w dobrych rękach”. Dzięki produktom marki Carex nie musimy się o to martwić, ponieważ pomagają w bezpieczny i delikatny sposób zadbać o higienę rąk wszystkich członków rodziny.


Spot promuje linię antybakteryjnych mydeł w płynie Carex oraz wspiera komunikację nowości rynkowej – pielęgnujących, antybakteryjnych mydeł w kostce. Nowe produkty stworzone zostały specjalnie z myślą o osobach, które doceniają właściwości pielęgnacyjne i antybakteryjne kosmetyków myjących, ale jednocześnie poszukują mydeł w tradycyjnej, sprawdzonej formie.


Za kreację i produkcję spotu odpowiadają agencje IRIS oraz Cheil Polska. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD, a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...