Zamknij
Nowości - AGD

Rusza analogowa kampania reklamowa Cheil Poland

Nowy User, 2017-02-20 20:03:09

Rusza analogowa kampania reklamowa Cheil Poland

W czasach, kiedy większość kampanii reklamowych tworzy się głównie poprzez współpracę człowieka z komputerami, a połowa życia dzieje się online, tradycyjne formy pracy i sztuki schodzą na dalszy plan. Cheil Poland podjął się jednak wyzwania – w dobie postępującej digitalizacji stworzył opierającą się na warstwie wizualnej, analogową kampanię dla lodówek technologicznego giganta – marki Samsung.


Na potrzeby wąsko targowanej kampanii powstała spójna linia wizualna, wykorzystana w prasie i digitalu. Ilustracje zostały wykonane odręcznie, tworząc przekaz, który wyróżnia się w szumie reklam sprzętu AGD. By w pełni wykorzystać potencjał kreacji, Cheil Poland współpracowało ze znanym polskim ilustratorem, Przemysławem Truścińskim. – Cieszę się, że prawdziwe artystyczne rzemiosło nie zanika w reklamie, a dobra i oryginalna praca wciąż ma znaczenie – stwierdził Truściński.


Linia kreatywna promuje lodówki firmy Samsung – lidera nie tylko sprzedaży na polskim rynku, ale również rozwiązań i najwyższej jakości wykonania. Produkty AGD Samsung to najnowocześniejsze technologie – np. Space Max, pozwalający na zwiększenie pojemności, przy zachowaniu tych samych wymiarów lodówki. Komunikacja kategorii AGD wymaga nowego i świeżego podejścia, dlatego kreacja powstała na potrzeby kampanii jest niezwykle charakterystyczna, co w bezpośredni sposób przełoży się na zapamiętywalność przekazu.


– Marzeniem każdej agencji jest klient, który wybiera najśmielszy projekt. Świadczy to o bliskich relacjach i obopólnym zaufaniu, a także dowodzi – co niezwykle ważne z perspektywy kreacji – że świeże, oparte na mocnym insighcie i prawdziwie twórcze pomysły nadal są w cenie – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...