Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Roth Observatory International wchodzi do Polski

Witold Sokołowski, 2014-02-26 12:17:17

Roth Observatory International wchodzi do Polski

Globalna firma doradztwa marketingowego, Roth Observatory International otwiera biuro w Warszawie, by dostarczać swoje rozwiązania klientom w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Oddział będzie kierowany przez Lorenza van der Stam, marketingowca z wieloletnim doświadczeniem.


Roth Observatory International jest wiodącym specjalistą w międzynarodowym doradztwie biznesowym. Koncentruje się na wsparciu zarządzających w optymalizacji wydajności zasobów marketingowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Londynie. Prócz niej działa 11 innych biur na całym świecie (m.in. w Johannesburgu, Los Angeles czy Tokyo). Do najważniejszych klientow firmy należą, m.in. BMW, Allianz, Danone czy Samsung. Konsultacje udzielane przez Roth Observatory international obejmują analizy związane z budżetowaniem, reorganizacje struktur i procesów wewnętrznych oraz dopasowanie do najnowszych trendów marketingowych.


Lorenz van der Stam: „Nie mogę się doczekać, by połączyć moją wiedzę o rynku agencji marketingowych w Europie Środkowo-Wschodniej z najlepszymi praktykami Roth Observatory International, wypróbowanymi już na całym świecie. Jestem pewnien, że klienci odniosą korzyści dzięki użyciu narzędzi i procedur naszej firmy”.


John Sealey: "Nowoczesne technologie cyfrowe sprawiają, że rola marketingu zmienia się. Wspieramy firmy w reorganizacji zasobów marketingowych. Chcemy pomagać klientom w jeszcze dokładniej targetowanych działaniach. Warszawa jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie Wschodniej. Jest też idealnie zlokalizowana, by wspierać najlepsze korporacje w regionie”.


Więcej informacji na stronie firmy: http://rothobservatory.com/pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...