Zamknij
Relacje

Relacja z konferencji „Miasto dobrze umeblowane”

Karolina Goźlińska, 0000-00-00 00:00:00

W dniach 22-23 listopada 2007 r. w Warszawie odbyła się konferencja „Miasto dobrze umeblowane – od designu do promocji” rozpoczynająca trzecią edycję programu Bramy Kraju – pierwszego kompleksowego programu marketingu miejskiego, autorskiego projektu AMS SA. Tematem przewodnim konferencji była mała architektura i meble miejskie, ale sam temat został zaprezentowany w szerokim kontekście miasta i spojrzenia na jego rozwój i potrzeby z różnych punktów widzenia.

Pierwszy dzień konferencji rozpoczął się od prezentacji sposobów tworzenia strategii promocyjnych miast i województw na podstawie doświadczeń Mateusza Zmyślonego, dyrektora kreatywnego Grupy Eskadra. Mateusz Zmyślony zaprezentował strategię promocji wizerunku Śląskiego i sposób dojścia do hasła „Śląskie. Pozytywna energia.” Następnie zaprezentowali się przedstawiciele Łodzi, Szczecina i województwa lubelskiego. Uczestnicy byli pod wrażeniem filmu pokazującego przemianę Łodzi i jej wizerunku z miasta postindustrialnego w nowoczesne centrum kulturalne i artystyczne regionu oraz Davida Lyncha, który mówi: „I fell in love with Łódź.”

Prezentacja strategii promocyjnej Lubelszczyzny

W pierwszym rzędzie siedzą (od prawej): Jerzy Porębski (dziekan Wydziału Wzornictwa Przemysłowego, ASP Warszawa), Piotr Parnowski (prezes AMS), Beata Bochińska (dyrektor Instytutu Wzornictwa Przemysłowego), Marek Kuzaka (wiceprezes AMS)

Część konferencji „Przestrzeń publiczna, czyli…” rozpoczął dr arch. Krzysztof Domaradzki, kierownik Pracowni Urbanistyki Stosowanej na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej, główny projektant przebudowy Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie. Krzysztof Domaradzki pokazał, jak przygotowywał się do stworzenia ulicy od nowa, przed jakimi stawał dylematami, np. rezygnacją z ruchu kołowego na tym docinku Traktu Królewskiego z wyjątkiem autobusów i taksówek, w końcu zaprezentował jak jego projekt wygląda w rzeczywistości.

 

Strona 1 z 4 1 2 3 4 »

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Karolina Goźlińska

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...