Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Reklama serów Turek „w harmonii smaku z winem”

17Grudzień2012

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: reklama,mobile,serek,turek,listonic

Sery camembert i brie idealnie komponują się nie tylko z czerwonym winem – dowiadujemy się z reklamy serów marki Turek w kanale mobilnym. Reklama wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów.

Kampania reklamowa serów marki Turek w aplikacji Listonic nawiązuje do harmonii smaku win i serów camembert oraz brie. Informacja o serach będących idealną przekąską do wina pokazuje się jedynie użytkownikom aplikacji, którzy zapisali wino na swoich listach zakupów. Po kliknięciu w reklamę, użytkownik Listonic przechodzi na dedykowaną stronę mobilną zawierającą informacje na temat właściwości serów. Dowie się, z którymi trunkami sery komponują się najlepiej. Reklama jest nieinwazyjnym przekazem niosącym dodaną wartość dla kupujących wina konsumentów.

W aplikacji Listonic reklamowany jest także Camembert z pieprzem Turek. Po kliknięciu w reklamę sera z delikatną nutą zielonego pieprzu konsument zobaczy specjalne przygotowaną stronę mobilną. Strona została wzbogacona o przycisk „dodaj do listy zakupów”, który automatycznie zapisuje reklamowany produkt na liście zakupów wraz z interaktywnym zdjęciem i dokładnym opisem.

Zakupy w sklepie są idealnym momentem na reklamowanie produktów spożywczych. Informacja dociera do konsumentów w doskonałym kontekście zakupowym. Dzięki tym przewagom Listonic osiąga czterokrotnie wyższy Współczynnik Klikalności (CTR – Click Through Rate) w porównaniu z innymi aplikacjami mobilnymi.

Reklamy i specjalnie przygotowane strony mobilne odsyłająca docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów. Kampania reklamowa potrwa do 18 grudnia.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz