Zamknij
Nowości - Auto-moto

Reklama Link4 zablokowała centrum Warszawy

Witold Sokołowski, 2013-05-07 12:43:38

LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, wystartował 6 maja z nową kampanią. Główny przekaz reklamy „Nie będziesz sam”, której bohaterem jest uczestnik kolizji drogowej, dotyczy korzyści jakie może dać ubezpieczenie OC w LINK4. M.in. jest to samochód zastępczy dla sprawcy.


Przyzwyczailiśmy się, że ubezpieczenie komunikacyjne OC to smutny i kosztowny obowiązek, który jednakże chroni nas przed roszczeniami osób trzecich, gdy spowodujemy wypadek. Tymczasem pakiety OC oferowane przez niektóre firmy ubezpieczeniowe przełamują ten stereotyp. Wiele z nich zapewnia dodatkowe usługi, których przyzwyczajeni jesteśmy szukać zwykle w ubezpieczeniach assistance i autocasco. I co więcej są one oferowane bez dodatkowych opłat. Cena przestaje więc być jedynym kryterium wyboru polisy OC a pakiety zapewniają realną ochronę i pomoc na drodze.


Klienci LINK4 mają zagwarantowane: samochód zastępczy do 3 dni w przypadku, gdy ubezpieczony pojazd uległ wypadkowi (także gdy jesteśmy sprawcą) lub został skradziony, naprawę pojazdu po wypadku na miejscu zdarzenia (jeśli jest możliwa), holowanie pojazdu po wypadku do 100 km (niezależnie czy jesteśmy sprawcą, czy poszkodowanym), pomoc w przypadku uszkodzenia opon (w tym: wymianę koła / naprawę na miejscu lub holowanie, pokrycie kosztów naprawy w warsztacie do 2 tys. zł), a także pomoc informacyjną i bezpłatnie Zieloną Kartę.


„Celem nowej kampanii LINK4 jest pokazanie jak OC może pomoc w trudnej sytuacji na drodze. Nie każde OC jest takie samo, warto więc sprawdzić co oferują różne firmy ubezpieczeniowe. Z OC w LINK4 nie będziesz sam w razie kłopotów”. – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu LINK4.


Kampanię przygotowała agencja Brasil. Spot LINK4 został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor. Reżyserem jest Marcin Serafin. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty (15 sekund) można oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.


Dzień zdjęciowy rozpoczął się o godzinie 4.30 rano, spot był kręcony przez 10 godzin w samym centrum Warszawy. Na potrzeby produkcji zamknięto ruch uliczny i upozorowano kolizje. Na planie pracowało blisko 50 osób.


- To już nasza trzecia produkcja dla Link4. Tym razem musieliśmy wyłączyć z ruchu jedną z głównych ulic Warszawy. Cały spot został nagrany w jednym ujęciu tzw. mastershocie. Wymagało to idealnego zsynchronizowania ekipy, sprzętu, aktorów oraz aż 30 statystów. W tym celu wykorzystaliśmy technokran, elektroniczne ramię kamerowe z głowicą, kierowane zdalnie z poziomu pulpitu. Pozwoliło nam to zrobić  płynne ujęcia, których nie da się wykonać korzystając z tradycyjnego ramienia na wózku filmowym – mówi Sebastian Maj, Prezes Zarządu Film Reaktora.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...