Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Recenzje

Kto pisze książki o reklamie?

Poniżej krótkie zestawienie inspirujących lektur traktujących o reklamie, jej działaniu o konstruowaniu przekazów, nie tylko wizualnych. Warto je przejrzeć, ponieważ pełne są przydanych wskazówek dotyczących też spraw pozornie nieważnych, ale mogących zadecydować o sukcesie tego, co staramy się stworzyć, aby zainteresować odbiorcę produktem czy usługą, umocnić markę, przedstawić publiczności nowy produkt.

 

czytaj dalej

 

Religia a Internet. O przenoszeniu religijnych granic do cyberprzestrzeni - Piotr Siuda

Religia a Internet. O przenoszeniu religijnych granic do cyberprzestrzeni - Piotr Siuda

Książka „Religia a Internet. O przenoszeniu religijnych granic do cyberprzestrzeni”, autorstwa Piotra Siudy, została opublikowana w 2010r. w serii cyberkultura, internet, społeczeństwo nakładem Wydawnictw Akademickich i Profesjonalnych.

czytaj dalej

Psychologia zachowań konsumenckich Andrzeja Falkowskiego i Tadeusza Tyszki

Psychologia zachowań konsumenckich Andrzeja Falkowskiego i Tadeusza Tyszki (Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, wydanie drugie poszerzone, 2009) nie wydaje się bardzo odkrywcza, nie dlatego jednak, że nie mówi nic ważkiego, ale dlatego, że właściwie mówi o tym, co wiele razy już zbadano i opisano. A jednak uznać należy tę pozycję za istotną (mimo podręcznikowego charakteru, który wielu można zniechęcać), jej atutem jest bowiem pogłębione, bogato egzemplifikowane spojrzenie na szeroko pojmowany rynek konsumpcyjny i nasze w nim zachowania.

czytaj dalej

Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Wydawnictwo Innowacyjne „Novae Res” opublikowało w 2010r. książkę pt. „Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny” autorstwa dr Ewy Urbaniec. Książka składa się z 3 części. Celem części pierwszej jest przedstawienie światowej historii product placement oraz uzupełnienie jej o informacje dotyczące tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części określono specyfikę tego zjawiska i jego miejsce we współczesnej myśli medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikację product placement. W części trzeciej znajdują się interpretacje w kontekście PP wybranych polskich dzieł filmowych powstałych w latach 1989–2006.

czytaj dalej

Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Martina Lindstroma, nie jest najnowszą pozycją na rynku. Wydana w 2009 roku przez wydawnictwo Znak książka koncentruje się na typowym dla kultury masowej zjawisku konsumpcji. Trzeba spojrzeć prawdzie prosto w oczy, zakupy stanowią ogromną część naszego życia (to nic innego jak rodzaj pogoni za pragnieniami). Oczywiście problematyką „zakupologii” nie zajmują się wyłącznie specjaliści od marketingu czy PR; wypowiedzi filozofów, psychologów czy socjologów można by tu mnożyć.

czytaj dalej

Komunikacja interpersonalna - doskonal rozmowę z ludźmi

Dziś recenzujemy książeczkę pt. ,,Komunikacja interpersonalna – przewodnik”, która ukazała się nakładem wydawnictwa  Wolters Kluwer w serii business. Książka nie jest przeznaczona jedynie dla PR-owców i ludzi na co dzień zgłębiających tajniki i zasady komunikacji. Szereg zasad i wskazówek mówiących jak porozumiewać się w sferze zawodowej, jak doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w życiu codziennym przydadzą się każdemu niezależnie od wykonywanego zawodu. Słowo komunikacja dzięki temu przewodnikowi nabiera ogromnego znaczenia. To dzięki niej i przez nią kreujemy swój wizerunek człowieka przyjacielsko nastawionego lub też nieznoszącego oporu. Komunikacja to przygoda i wyzwanie do jej doskonalenia w kontaktach dzień po dniu.  Co ważne omawiana książeczka może być świetnym wsparciem do prowadzenia szkoleń i seminariów z zakresu komunikacji i zasad PR-u.

czytaj dalej

Wystąpienia publiczne - jak przemawiać i prezentować?

Książeczka ,,Wystąpienia publiczne" opublikowana przez wydawnictwo HELION jest kolejną tego typu pozycją na naszej redakcyjnej półce. Publikacja ma na celu przygotowanie czytelnika do przeprowadzania prezentacji i wszelkich występów publicznych. Książka ma charakter mini poradnika i jest częścią serii Osobisty Mentor. Seria, jak to określa wydawca ,, jest szybkim i niezawodnym źródłem informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym". Jednym z takich wyzwań jest przemawianie przed publiką i prezentowanie własnych poglądów. Dla kogo może być przydatny ten poradnik? Politycy, PR-owcy, rzecznicy prasowi, ale również handlowcy i project managerowie znajdą w nim coś wartościowego dla siebie.

czytaj dalej

Co wpływa na dziennikarzy... i na co mają wpływ dziennikarze?

Dziś przedstawiamy recenzję książki Wojciecha Wareckiego oraz Marka Wareckiego, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Poltext. Pomimo, że pozycja ta ukazała się już w 2006r. warto dodać ją do swojego PR-owego księgozbioru z kilka powodów, o których piszę poniżej.

czytaj dalej

Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych

 Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych

Dziś recenzujmy książkę Pawła Lenara, eksperta w dziedzinie sztuki prezentacji oraz pasjanata sposobu funkcjonowania ludzkiej psychiki, również w stresujących sytuacjach. Autor jest również autorem bloga www.PawelLenar.pl, gdzie na co dzień pisze o sposobach na opanowanie stresu i trikach pozwalających na zainteresowanie odbiorców. Książka pt. ,,Sekrety Skutecznych Prezentacji Multimedialnych" jest ciekawym mini szkoleniem pozwalającym na przygotowanie się do występu publicznego. Do książki dołączono płytę, gdzie znalazły się ćwiczenia dykcji i wymowy - dla osoby, która często zabiera głos - bezcenne. Całość została napisana przystępnym językiem, a autor unika nowomowy marketingowo-psychologicznej.

czytaj dalej

'Gotowych faktów nie ma'

Gotowe fakty nie istnieją, wszystko jest sztuką właściwej kreacji informacji oraz wizerunku publicznego i medialnego - o tym stara się przekonać czytelników na łamach swojej książki Wiesław Gałązka. Próba udowodnienia tak śmiałej tezy wymaga podania silnych argumentów, popartych licznymi przykładami - i tego właśnie możemy się spodziewać podczas lektury książki.

czytaj dalej

Podwójna recenzja: E-marketing w akcji

"E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" to pełny tytuł książki przygotowanej przez grupę Adv.pl, a wydanej nakładem Wydawnictwa Helion. Publikacja jest nowa, na półkach sklepowych zalewie od kilku tygodni. Należy zaznaczyć, że jest to kolejna pozycja z serii książki klasy business. Całość jest pracą zbiorową pod redakcją Konrada Pankiewicza. Czy warto ją przeczytać?

czytaj dalej

Strona 1 z 5 1 2 3 ... 5 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...