Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Raporty

Prezentacje

Polbank EFG podsumował współpracę reklamową i sponsorską z Justyną KowalczykPrywatność na portalach społecznościowychRynek reklamy w Polsce w I kwartale 2011r.Wzrost wydatków na BTL w 2011r.Lublin na czele wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016Tradycyjne media pełnią nadal kluczową rolę w PRRaport dotyczący zdrowia w internecieWzrostu wartości rynku reklamy internetowej w Polsce! 57% marek nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowychRekordowy wzrost wartości rynku reklamy internetowej w Polsce

Multiscreening – podzielność uwagi sprzyjająca reklamodawcom

Multiscreening, czyli zjawisko korzystania z wielu ekranów jednocześnie, dotyczy już blisko 70% użytkowników internetu. Głównym ekranem dzielonym z innymi wciąż pozostaje telewizor, jednak na znaczeniu coraz bardziej zyskują urządzenia mobilne. Kluczowe trendy w multiscreeningu oraz ich wpływ na działania reklamodawców prezentuje dom mediowy Mindshare Polska w swoim najnowszym badaniu.

Młodzi vs starsi: jakim rodzajom reklam ufamy?

Wśród źródeł reklamy, największym zaufaniem niezmiennie darzymy rekomendacje znajomych (64%), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8%). Zaufanie do różnorodnych form reklamy ...

czytaj dalej

89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie

Już 89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej, a 48% uważa, że jest ona skuteczniejsza od tradycyjnej kampanii w ...

czytaj dalej

Najbardziej dochodowe formaty TV 1p 2015r.

Najbardziej dochodowe formaty TV 1p 2015r.

Seriale, filmy fabularne oraz filmy i seriale dokumentalne to trzy najbardziej dochodowe kategorie w polskich stacjach TV – wynika z najnowszego ...

czytaj dalej

Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

Polskie firmy łapią oddech po kryzysie. Zaangażowanie działów marketingu czy PR w sprzedaż jest nadal wysokie jednak nie dominuje już tak ...

czytaj dalej

Raport: czynniki spowalniające polskie strony www

31 proc. stron ma zbyt ciężkie obrazki, 20 proc. nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu – to ...

czytaj dalej

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – I kw. 2015r.

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% ...

czytaj dalej

Media relations w firmach i samorządach

Jak wyglądają relacje z mediami w praktyce firm i jednostek samorządowych w Polsce? Do czyich obowiązków należy przekazywanie informacji? Jak wiele ...

czytaj dalej

Rynek farmaceutyczny w reklamie 2014r.

Firma KinAds zaprezentowała kolejny raport analizujący kondycję i prezentujący charakterystykę poszczególnych sektorów rynku. KinAds Farmacy Raport poświęcony jest aktywności reklamowej firm ...

czytaj dalej

7 zaskakujących faktów dotyczących e-reklamy

Choć internetowy baner reklamowy w ubiegłym roku skończył 20 lat, to już w 2018 roku wartość rynku e-reklamy wyprzedzi długoletniego hegemona ...

czytaj dalej

Jak Polacy korzystają z telewizora

Aż 4 na 5 osób używających na co dzień pilota TV korzysta zaledwie z 7 przycisków, nie znając przy tym przeznaczenia ...

czytaj dalej


Strona 1 z 31 1 2 3 ... 31 »

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...