Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

PZU sponsorem tytularnym 12. Półmaratonu Warszawskiego

Nowy User, 2017-03-06 21:34:36

W ostatnią niedzielę marca tysiące biegaczy pobiegnie w 12. edycji Półmaratonu Warszawskiego. Po raz kolejny sponsorem tytularnym imprezy jest PZU. Największy polski półmaraton wystartuje z Placu Teatralnego pod nazwą 12. PZU Półmaraton Warszawski.


Fundacja „Maraton Warszawski” i PZU ponownie łączą siły w propagowaniu zdrowego i aktywnego stylu życia. PZU jest sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego od jego dziewiątej edycji, która odbyła się w 2014 roku. Udział silnego i rozpoznawalnego partnera przy półmaratonie i Maratonie Warszawskim spowodował dynamiczny rozwój największych imprez biegowych organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski”.


- PZU zachęca Polaków do zdrowego stylu życia. Firma od lat wspiera ogólnopolskie i lokalne imprezy biegowe. Najbardziej cieszy to, że jest to wydarzenie, które łączy Polaków w różnym wieku. Nie zawsze wynik jest najważniejszy. Liczą się hart ducha, konsekwencja, treningi poprzedzające start i doping – mówi Michał Krupiński, prezes PZU.


Profesjonalna organizacja i pozytywny odbiór wśród biegaczy i kibiców sprawiły, że współpraca jest kontynuowana. Najważniejszym celem Fundacji „Maraton Warszawski” i PZU był nie tylko sportowy rozwój zawodów, ale promowanie zdrowego trybu życia.


– Z roku na rok budowaliśmy własną kulturę biegania, która zdobywała coraz więcej fanów. Widać to po frekwencji na naszych wydarzeniach. Dzięki zaangażowaniu PZU, a co za tym idzie stabilnemu finansowaniu półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, możliwy jest jego dalszy rozwój – komentuje Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.


Cieszy też to, że organizowane przez Fundację i PZU zawody przyciągają nie tylko biegaczy, ale także kibiców. Od 4 lat głośny i żywiołowy doping towarzyszy maratończykom na całej trasie, a obie imprezy są istotnym wydarzeniem w życiu miasta.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...