Zamknij
Prosto z rynku - Sponsoring info

PZU sponsorem tytularnym 12. Półmaratonu Warszawskiego

Nowy User, 2017-03-06 21:34:36

W ostatnią niedzielę marca tysiące biegaczy pobiegnie w 12. edycji Półmaratonu Warszawskiego. Po raz kolejny sponsorem tytularnym imprezy jest PZU. Największy polski półmaraton wystartuje z Placu Teatralnego pod nazwą 12. PZU Półmaraton Warszawski.


Fundacja „Maraton Warszawski” i PZU ponownie łączą siły w propagowaniu zdrowego i aktywnego stylu życia. PZU jest sponsorem tytularnym Półmaratonu Warszawskiego od jego dziewiątej edycji, która odbyła się w 2014 roku. Udział silnego i rozpoznawalnego partnera przy półmaratonie i Maratonie Warszawskim spowodował dynamiczny rozwój największych imprez biegowych organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski”.


- PZU zachęca Polaków do zdrowego stylu życia. Firma od lat wspiera ogólnopolskie i lokalne imprezy biegowe. Najbardziej cieszy to, że jest to wydarzenie, które łączy Polaków w różnym wieku. Nie zawsze wynik jest najważniejszy. Liczą się hart ducha, konsekwencja, treningi poprzedzające start i doping – mówi Michał Krupiński, prezes PZU.


Profesjonalna organizacja i pozytywny odbiór wśród biegaczy i kibiców sprawiły, że współpraca jest kontynuowana. Najważniejszym celem Fundacji „Maraton Warszawski” i PZU był nie tylko sportowy rozwój zawodów, ale promowanie zdrowego trybu życia.


– Z roku na rok budowaliśmy własną kulturę biegania, która zdobywała coraz więcej fanów. Widać to po frekwencji na naszych wydarzeniach. Dzięki zaangażowaniu PZU, a co za tym idzie stabilnemu finansowaniu półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, możliwy jest jego dalszy rozwój – komentuje Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.


Cieszy też to, że organizowane przez Fundację i PZU zawody przyciągają nie tylko biegaczy, ale także kibiców. Od 4 lat głośny i żywiołowy doping towarzyszy maratończykom na całej trasie, a obie imprezy są istotnym wydarzeniem w życiu miasta.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne