Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Puszki Pepsi na ulicach polskich miast

Witold Sokołowski, 2007-04-05 23:45:00

Z początkiem kwietnia na ulicach ośmiu wybranych miast Polski m.in. Krakowa, Trójmiasta i Warszawy pojawiły się wielkie – trzymetrowe modele puszek Pepsi, których zadaniem jest angażowanie i rozwijanie kreatywności młodych ludzi. Nowa inicjatywa koncernu potrwa do końca miesiąca i jest kolejnym etapem kampanii związanej z globalną zmianą wizerunku produktów oraz filozofii marki Pepsi.


Utrzymane w nowej szacie graficznej modele puszek zostały rozstawione w znanych i chętnie odwiedzanych przez młodzież miejscach oraz w pobliżu wybranych lokali gastronomicznych. Pepsi, jako marka świadoma zmian, które pod wpływem nowoczesnych technologii zachodzą
we współczesnym świecie, chce dać młodym ludziom możliwość intensywnej wymiany emocji, błyskawicznego dzielenia się przeżyciami, chce pobudzić ich do korzystania z wachlarza nieskończonych możliwości... żeby zrozumieli, że mogą WIĘCEJ!

Dowodem zrozumienia sposobu komunikacji współczesnej młodzieży, są wspomniane trzymetrowe puszki. Dzięki wbudowanemu w niektóre z nich Bluetoothowi, każdy kto choć na chwilę zatrzyma się w ich pobliżu, może ściągnąć na swoją komórkę ciekawą muzykę w postaci dzwonków Mp3 (m.in. znaną z reklamy telewizyjnej Pepsi piosenkę „Hey Now Now” zespołu The Cloud Room) oraz liczne tapety i logosy. Dla tych, którzy chcą wyrazić się artystycznie, Pepsi stworzyła tzw. Creative Spots, czyli trzymetrowe puszki z czystą powierzchnią, oznaczoną jedynie logo Pepsi. Młodzież ma możliwość zrobienia na nich własnego graffiti, napisania wiersza lub zapisania słów ułożonej przez siebie piosenki.

Zgodnie z nowym layoutem produktów Pepsi, wszystkie rozstawione puszki symbolizują różne pasje, emocje oraz style życia. Na ulicach miast można zobaczyć puszki Global Travel (ozdobione znakami, ikonami i obrazkami związanymi z podróżowaniem, przygodami i odkryciami), puszkę Emoticons (skierowaną do młodych ludzi, którzy w dobie szybkiej, wielokanałowej komunikacji potrafią przy pomocy znaków interpunkcyjnych wyrazić siebie w sms’ach, e-mailach, na chatach
i forach internetowych) oraz Digital Downloads, która nawiązuje do tak bliskiej młodzieży pasji słuchania muzyki.

Za koncept umieszczenia Bluetootha w puszkach odpowiedzialne są Dom Mediowy Media Direction OMD oraz Agencja Brainshop U-Boot, która dodatkowo przygotowała koncept Creative Spots oraz zajęła się kreacją. Firma EL2 dostarczyła kontent do Bluetootha, a produkcją i ustawieniem puszek zajmuje się firma New Look Advertising. Media Direction OMD wybrał także miejsca, w których można zobaczyć trzymetrowe puszki.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...