Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Przymierzalnia Timberland na Facebooku

22Grudzień2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: TimberlandPrzymierzalnia Timberland na Facebooku

Przymierzanie ubrań za pomocą kliknięcia bez wychodzenia z domu? Teraz to możliwe także z Timberland dzięki nowej aplikacji, która już jest dostępna na fanpage’u marki na Facebooku.

Zastanawiasz się, który styl pasuje do Ciebie najbardziej? Teraz możesz to sprawdzić w zaciszu własnego domu. Timberland uruchomił specjalną aplikację, która umożliwia dowolne zestawienie ubrań, obuwia i akcesoriów dostępnych w salonach marki. Z aplikacji mogą skorzystać wszyscy użytkownicy portalu Facebook – znajdą ją na fanpage’u Timberland Polska.

„Przymierzalnia Timberland” jest pierwszą tego typu aplikacją w globalnej historii brandu. Dystrybutor marki w Polsce, firma Marketing Investment Group, może zatem zatem poszczycić się innowacyjnym działaniem promującym markę na rodzimym rynku.

Zapraszamy na fanpage Timberland Polska i zabawę aplikacją „Przymierzalnia Timberland”: www.Facebook.com/TimberlandPolska.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.