Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Przymierzalnia Timberland na Facebooku

22Grudzień2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: TimberlandPrzymierzalnia Timberland na Facebooku

Przymierzanie ubrań za pomocą kliknięcia bez wychodzenia z domu? Teraz to możliwe także z Timberland dzięki nowej aplikacji, która już jest dostępna na fanpage’u marki na Facebooku.

Zastanawiasz się, który styl pasuje do Ciebie najbardziej? Teraz możesz to sprawdzić w zaciszu własnego domu. Timberland uruchomił specjalną aplikację, która umożliwia dowolne zestawienie ubrań, obuwia i akcesoriów dostępnych w salonach marki. Z aplikacji mogą skorzystać wszyscy użytkownicy portalu Facebook – znajdą ją na fanpage’u Timberland Polska.

„Przymierzalnia Timberland” jest pierwszą tego typu aplikacją w globalnej historii brandu. Dystrybutor marki w Polsce, firma Marketing Investment Group, może zatem zatem poszczycić się innowacyjnym działaniem promującym markę na rodzimym rynku.

Zapraszamy na fanpage Timberland Polska i zabawę aplikacją „Przymierzalnia Timberland”: www.Facebook.com/TimberlandPolska.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.